  • 1. Data: 2005-04-12 16:12:18
    Temat: Separacja bez pozdzialu majatku POMOCY
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    final sprawy rozwodowej moich rodzicow to separacja bez podzidzialu majatku;
    oprocz tego mial placic mojemu bratu miesiecznie 50zl(śmiech na sali) czego
    nierobi;
    ojciec od rodzicow dostal dom teraz znacznej wartości
    "..druja swojemu synowi..budynek mieszkalny i prawo do uzytkowania
    wieczystego...a ... ja przyjmuje oraz ze pozostaje w zwiazku malzenskim, i
    że z malzonka swa umowy majatkowej nie zawierał.."
    W domu ciagle jestem zameldowany ja i moja mama;
    Teraz ojciec chce dom sprzedac, czy ma do tego prawo.
    Mieszkam w tym domu i chcialbym sie dowiedziec na czym stoje.
    THX za wszystkie odpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-12 16:14:33
    Temat: Re: Separacja bez pozdzialu majatku POMOCY
    Od: "Miss" <l...@i...pl>

    jeszcze takie pytanko, ojciec zaczol straszyc mnie policja jak wyzucilem
    kolejnych chetnych na ogladanie mojego pokoju; czy moze mi cos zrobić

  • 3. Data: 2005-04-12 16:28:43
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > oprocz tego mial placic mojemu bratu miesiecznie 50zl(śmiech na sali)
    > czego nierobi;

    no to do komornika

    > ojciec od rodzicow dostal dom teraz znacznej wartości
    > W domu ciagle jestem zameldowany ja i moja mama;
    > Teraz ojciec chce dom sprzedac, czy ma do tego prawo.

    Tak. Natomiast to, że macie prawo tam mieszkać odstraszy wszystkich chętnych
    na zakup.

    Pozdrawiam,
    Beniamin