  • 11. Data: 2005-04-12 19:21:18
    Temat: Re: Maz mi ukradl samochod jak moge go odzyskac?pomozcie!
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    AngelSky napisał(a):
    > jak masz zamiar pisac TAKIE bzdury to najlepiej sie wcale nie mieszaj i
    > nie wypowiadaj...bo dla mnie to jest tragedia a dla ciebie gluuupi zart!

    Cóż, może ktoś Ci pomoże. Jak dla mnie pogrzebałaś swoje szanse.

    KG

  • 12. Data: 2005-04-12 19:21:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AngelSky wrote:

    > jak masz zamiar pisac TAKIE bzdury to najlepiej sie wcale nie mieszaj i
    > nie wypowiadaj...bo dla mnie to jest tragedia a dla ciebie gluuupi zart!
    > pozdrawiam

    *plonk*

    PS: ale megiera...

  • 13. Data: 2005-04-12 19:30:19
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > mimo wszystko dziekuje KrzysiekPP :) choc plakac sie chce ze tyle mi juz
    > ukradl i jeszcze okrada! i co ja mam zrobic???

    Mimo wszystko mozesz pojsc do sądu. Jesli dysponujesz dowodem, w ktorym
    on sie przyznaje do tego, ze dostal pieniadze/pozyczke od twoich
    rodzicow ? Kto wie ... moze to sie uda. Ale tu musisz sie zastanowic czy
    nie lepiej po prostu sprobowac odzyskac pieniadze. Samochod traci na
    wartosci a pozyczka nie. Wszystko zalezy od zawartosci tej tasmy i
    obrotnosci adwokata.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-04-12 19:34:37
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tos ię w końcu zdecyduj - dali Tobie pieniadze na zakup samochodu, czy
    > też jemu (wam?) na ten zakup pożyczyli.
    >
    > Bo póki co to się plączesz w zeznaniach ;)

    > Dowodem może być wszystko - kwestia, czy dane nagranie jest na tyle
    > wiarygodne, żeby mogło zostać uznane przez sąd (rozpoznawalność głosu,
    > co konkretnie było powiedziane itepe)
    dziekuje za odpowiedz Panie Andrzeju :)

  • 15. Data: 2005-04-12 19:34:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > Można by sie zastanawiać czy majątek odrębny (nabyty za środki
    > pochodzące z darowizny), czy wspólny, bo darczyńca wyrażając wolę
    > zarejestrowania samochodu na męża dokonał darowizny na rzecz majątku
    > wspólnego. Na podstawie podanych informacji przychylałbym się do tej
    > drugiej możliwości.

    Dziadkowie nie kupili samochodu, lecz podarowali pieniądze. Za te
    pieniądze pani sobie kupiła samochód, a wiec raczej będzie to majątek
    odrębny - art. 33 pkt. 2 i 10 krio. Słowa babci żeby to było
    zarejestrowane na męża można uznać za polecenie w ramach darowizny
    pieniędzy.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 16. Data: 2005-04-12 19:37:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AngelSky napisał(a):

    > tak ...wiem ze nie trzeba mi prawa jazdy by byc w dowodzie rejestr. nie
    > o to chodzi...pozyczyl pieniadze od moich dziadkow obiecal ze odda i
    > teraz nie oddaje i powiedzial ze tego nie zrobi...

    Kobito zdecyduj sie jak to było z tym pieniędzmi. Raz mówisz że je
    dostałąs od babci i dziadka, drugi raz że mąż je pożyczył. Z takimi
    wersjami nie wygrasz w żadnym sądzie.

  • 17. Data: 2005-04-12 19:37:23
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    >

    > Dowodem może być wszystko - kwestia, czy dane nagranie jest na tyle
    > wiarygodne, żeby mogło zostać uznane przez sąd (rozpoznawalność głosu,
    pieniadze ktore ppozyczyl od moich dziadkow nie byly na samochod. to
    odrebna sprawa, i przepraszam za zamieszanie przyznaje ze graja troche
    emocje ale w zyciu sie nie spodziewalam ze czlowiek ktoremu zaufalam
    okradnie mnie i moich bliskich! postaram sie bardziej racjonalnie pisac
    i myslec...przepraszam was!

  • 18. Data: 2005-04-12 19:40:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson napisał(a):
> [...]
    > odrębny - art. 33 pkt. 2 i 10 krio. Słowa babci żeby to było
    > zarejestrowane na męża można uznać za polecenie w ramach darowizny

    Można. Ale biorąc pod uwagę, że nie jest możliwe zarejestrowanie na
    osobę nie będącą właścicielem upierałbym się przy darowiźnie pieniędzy
    na rzecz majątku wspólnego.

    KG

  • 19. Data: 2005-04-12 19:46:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > tak ...wiem ze nie trzeba mi prawa jazdy by byc w dowodzie rejestr. nie o
    > to chodzi...pozyczyl pieniadze od moich dziadkow obiecal ze odda i teraz
    > nie oddaje i powiedzial ze tego nie zrobi...

    wlasnie sama sobie zaprezczylas. najpierw piszesz ze ty otrzymalas pieniadze
    a teraz ze on pozyczyl.

    P.

  • 20. Data: 2005-04-12 20:54:30
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > nie lepiej po prostu sprobowac odzyskac pieniadze. Samochod traci na
    > wartosci a pozyczka nie. Wszystko zalezy od zawartosci tej tasmy i

    Dziekuje za bardzo cenne informacje, na pewno pomogą mi w dalszych
    posunięciach w wyżej opisanej sprawie.

    Pozdrawiam,
    AS