  • 1. Data: 2005-04-12 17:46:17
    Temat: rodzielnosc majatkowa w malzenstwie a roznica dochodow
    Od: " basia11112" <b...@N...gazeta.pl>

    Dzien dobry. Zamierzamy sie pobrac. Moj partner ma dzieci z poprzedniego
    zwiazku. Oboje dobrze zarabiamy. Nie chcialabym aby moje dochody byly w
    zadnym stopniu dziedziczone przez jego dzieci co mogloby sie zdarzyc bez
    rozdzielosci majatkowej w przypadku gdybym ja umarla pierwsza - chcialabym
    sie zabezpieczyc i wprowadzic rozdzielnosc majatkowa aby moje dochody byly
    tylko moje i naszych wspolnych dzieci. Dzieci mojego partnera rozumiem i tak
    dziedzicza po obojgu swoich rodzicach. Jednoczesnie jednak z racji tego, ze
    moj partner zarabia znacznie wiecej niz ja, po jego ewentualnej
    wczesniejszej smierci chcielibysmy abym ja (a nie tylko wszystkie jego
    dzieci) rowniez byla zabezpieczona. Bardzo prosze o porade czy to sie da
    pogodzic (rozdzielnosc majatkowa jefnostronna?) i ewentualnie w jaki sposob.
    Z gory bardzo dziekuje.

  • 2. Data: 2005-04-13 02:52:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    basia11112 wrote:
> [...]
    > pogodzic (rozdzielnosc majatkowa jefnostronna?) i ewentualnie w jaki sposob.

    Niech ci coś ekstra teraz zapisze w testamencie.
    W razie jego śmierci bedzie twoje.