  • 101. Data: 2013-01-22 15:18:34
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/22/2013 02:55 PM, RadoslawF wrote:

    > Jak nie było policji to nie udowodnisz pracownikowi że wjechał
    > czy walnął po pijaku. A że wypadki się trafiają to i tak firma
    > płaci. Regulują to zresztą inne przepisy niż drogowe.
    > Szefostwo nie do końca ma to w d.... bo ludzi którzy ciągle
    > mają wypadki nie są dopuszczani do prowadzenia samochodów firmowych
    > a w skrajnych przypadkach zwalniani. Ale finansowo ich legalnie
    > firma nie obciąży.

    Ta teoretyczna firma przeciez nikogo nie obciazy, nikomu nie zabierze
    dostepu, ani tym bardziej nie zwolni, skoro nie ma pojecia, co sie
    dzieje z jej samochodami.

    No, chyba ze zwolni ludzi, bo wlasnie bankrutuje, co nie dziwiloby z
    takimi procedurami.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 102. Data: 2013-01-22 15:27:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-22 15:18, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> [...]
    > dzieje z jej samochodami.
    >
    > No, chyba ze zwolni ludzi, bo wlasnie bankrutuje, co nie dziwiloby z

    To nie jest firma teoretyczna, i nie bankrutuje, pojęcie
    co się z jej samochodami dzieje ma, ale kto aktualnie prowadzi
    który samochód nie wie i nie potrzebuje takiej wiedzy.
    Ale bardzo chętnie poczytam jakie inne procedury znasz z innych
    firm i jak one wpływają na niebankrutowanie.
    Tylko nie przytaczaj ewidencji wyjazdów obowiązujących w poprzednim
    ustroju. :-)

    Pozdrawiam

  • 103. Data: 2013-01-22 15:34:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 stycznia 2013 15:27:31 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    >
    > firm i jak one wpływają na niebankrutowanie.
    >
    > Tylko nie przytaczaj ewidencji wyjazdów obowiązujących w poprzednim

    Prosze nie pisz bzdur że są firmy w których nie wiedomo, nie potrafią ustalic kto w
    danym momencie autem słuzbowym jechał.
    Tak samo wiarygodne jak to że Twoje auto uzywa bez Twojej wiedzy kilka osób z rodziny
    i sasiedzi.

  • 104. Data: 2013-01-22 16:11:39
    Temat: Re: OT: Maskujcie się, bracia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2013, Piotrek wrote:

    > Ojtamojtam! W co bardziej abstrakcyjnych tematach, a takim bez wątpienia są
    > (w Polsce) tematy okołorowerowe, pewnie zapraszają ekspertów zewnętrznych.
    > Którzy być może akurat nie dojechali na czas z powodu braku okolcowanych
    > opon

    No, ci właśnie dojechali, i za siódmym (albo jakoś podobnie) razem
    przywracania załapali się na niedojechanie ekpertów wewnętrznych ;)

    > Znowu ojtamojtam! A czym Twoim zdaniem taki przeciętny poseł różni się od
    > przeciętnego obywatela

    Nie rozumiesz. Wyjątkowo to jest poważne miejsce w argumentacji,
    Wnoszę o zawieszenie emotikonów na jeden akapit:

    Posłowie PRZYJĘLI logiczne wyjaśnienie!
    To ci eksperci od prawa tudzież reszty spraw maści wszelakiej KILKUKROTNIE
    przywracali bezsensowną treść. To komisja (posłowie) kilkukrotnie
    odrzucała "poprawki", przywracając możliwość używania kolców.

    > Dla podatnika?

    Bezrobocie chcesz podnieść?? Jak śmiesz! ;)

    > Ba! Oszczędzamy nawet na kosztach ochrony, ponieważ jak już się znajdzie
    > jakiś nowy "Brunon K." to "sejm" odtworzy się po prostu z backupu.

    :P

    pzdr, Gotfryd

  • 105. Data: 2013-01-22 17:03:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-22 15:34, Użytkownik Kris napisał:

> [...]
    danym momencie autem słuzbowym jechał.
    > Tak samo wiarygodne jak to że Twoje auto uzywa bez Twojej wiedzy kilka osób z

    Nie napisałem że nie potrafią ustalić kto jechał, napisałem że nie są
    zainteresowani ustaleniem kto prowadził pojazd w chwili zrobienia
    fotki. Dostrzegasz różnicę ?
    Listę osób które w danym dniu samochodem pojechały w delegacje
    odpowiednie służby dostały. :-)
    Byłem w szpitalu, kluczyki i dokumenty były w domu samochód w garażu.
    Do samochodu miało dostęp pięć osób z rodziny, nie wiem kto jechał
    i nie interesuje mnie to. Odpowiednie służby chcą winnego niech
    sobie ustalają.

    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2013-01-22 17:44:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/22/2013 05:03 PM, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Do samochodu miało dostęp pięć osób z rodziny, nie wiem kto jechał
    > i nie interesuje mnie to. Odpowiednie służby chcą winnego niech

    Aha, czyli jestes cwaniakiem.

    No to plac kare, nie mam ochoty, aby z moich podatkow panstwo placilo za
    uruchamianie aparatury policyjnej i sadowej w sprawach cwaniakow
    unikajacych odpowiedzialnosci.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 107. Data: 2013-01-22 17:59:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-22 17:44, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Aha, czyli jestes cwaniakiem.
    >
    > No to plac kare, nie mam ochoty, aby z moich podatkow panstwo placilo za
    > uruchamianie aparatury policyjnej i sadowej w sprawach cwaniakow
    > unikajacych odpowiedzialnosci.

    Za co ma płacić? Złamał prawo? Nie złamał. Wywiązał się z obowiązku
    nałożonego przez art 78 ust 4 (proszę wskazać kto był upoważniony...).

    --
    MN

  • 108. Data: 2013-01-22 18:39:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/22/2013 05:59 PM, Marcin N wrote:

    > Za co ma płacić? Złamał prawo? Nie złamał. Wywiązał się z obowiązku
    > nałożonego przez art 78 ust 4 (proszę wskazać kto był upoważniony...).

    Jak podal, ze to ktos z czlonkow rodziny, to oczywiscie nie zlamal.
    Jego prawo, i ich czas spedzony w sadach na tlumaczeniu sie i ustalaniu,
    kto z rodziny czy sasiadow rzeczywiscie kieruje jego autem, gdy on traci
    kluczyki z oczu.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 109. Data: 2013-01-22 19:13:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-22 18:39, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> [...]
    > Jego prawo, i ich czas spedzony w sadach na tlumaczeniu sie i ustalaniu,
    > kto z rodziny czy sasiadow rzeczywiscie kieruje jego autem, gdy on traci

    Jaki czas spędzony w sądach, nie wprowadzaj ludzi w błąd.
    Odmówiłem zgody na przyjęcie mandatu za niewskazanie, wskazałem
    pięć osób które miały dostęp do pojazdu i kluczyków.
    O ile mieli prawo wezwać mnie za to do sądu to osobom które
    wskazałem nie mogą zrobić nic jeśli osoby te nie przyznają się
    do prowadzenia w trakcie robienia fotki. Mogą tylko próbować
    je zastraszyć.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2013-01-22 23:35:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.01.2013 21:24, Nostradamus pisze:

    > A kto bidoku intelektualny "prosi" cię o obwinianie żony??
    Ty