  • 1. Data: 2003-09-25 13:23:51
    Temat: Mandaty od straży miejskiej
    Od: "Scarlett" <s...@W...pl>

    Po jakim czasie mandaty od straży miejskiej stają się niewazne?

  • 2. Data: 2003-09-25 19:00:12
    Temat: Re: Mandaty od straży miejskiej
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    kiedyś to było trzy lata, a teraz?
    RW

  • 3. Data: 2003-09-25 19:14:47
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RobertW" <i...@S...pl> napisał w wiadomości
    > kiedyś to było trzy lata, a teraz?

    teraz tak samo, tylko przynajmniej w wawie po pol roku przychodzi powiastka
    z us

  • 4. Data: 2003-09-28 10:02:27
    Od: "Scarlett" <s...@b...pl>

    > Użytkownik "RobertW" <i...@S...pl> napisał w wiadomości
    >

    > teraz tak samo, tylko przynajmniej w wawie po pol roku przychodzi powiastka
    > z us

    Dziękuję za odp. :)

    A co sie stanie, jesli nie opłacę tych mandatów? Uczę się jeszcze w LO i nie
    mam z czego. A jeżdżę samochodem ojca. Co mi grozi?

  • 5. Data: 2003-09-28 11:09:47
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Scarlett" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A co sie stanie, jesli nie opłacę tych mandatów? Uczę się jeszcze w LO i
    nie
    > mam z czego. A jeżdżę samochodem ojca. Co mi grozi?

    mandaty beda wystawiane imiennie, chyba ze bedzie to fotka wtedy przyjdzie
    powiadomienie do ojca
    jesli ty nie zaplacisz mandatu i wysla to do us to wtedy us bedzie z ciebie
    staral sie sciagnac taki mandat, nie wiem na jakiej zasadzie moga to zrobic
    od niepracujacego, moze bedzie wisial az zaczniesz zarabiac i potraca ci z
    pierwszej pensji, nie mam pojecia, nie wiem tez jak jest z
    odpowiedzialnoscia rodzicow, lae chyba zanika po przekroczeniu 18 lat przez
    dziecko, to musial by okreslic ktos kto bardziej sie na tym zna