  • 1. Data: 2003-09-25 13:25:05
    Temat: Mam wzor pozwu.
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.

    Pobralem z sadzie rejonowym formularz pozwu. Niestety nie jest on zbyt
    prosty do wypelnienia.

    Po pierwsze jaka kwote nalezy wpisac (brutto czy netto),
    Czy nalezy podac czy kwota jest brutto czy netto,
    Jak wyliczyc kwote nalezna za przepracowany urlop,
    Domagam sie wyplacenia wynagrodzenia za jeden miesiac + wynagrodzenie za
    przepracowany urlop + wyplaty zasilku rodzinnego na dziecko + odsetek
    ustawowych od dnia 01.08.2003 ( jak to ujac),
    Czy wartosc sporu ma zawierac wartosc odsetek ustawowych?
    Co wpisac w polu "pelnomocnik powoda",
    Jak to dobitnie uzasadnic,
    I co z wnioskami dowodowymi. Co to niby ma byc bo:
    pierwsze: poszedlem ze skarga do PIP-y i kontrole ponoc wykonano i
    stwierdzono to co bylo i nic wiecej z tego nie wynika,
    drugie: wysłalem "wezwanie do zaplaty" ktore z tego co wiem dotarkllo i
    zostalo w firmie starej odnotowane

    trzecie: No i teraz chce pozwaz stara firme

    Wstepbnie to by bylo na tyle pytan. Nijak nie potrafie poprawnie skleic
    pozwu pomimo tego ze amm wzor wziety z sadu rejonowego.
    Oczekuje pomocy ...

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2003-09-25 14:46:10
    Temat: Re: Mam wzor pozwu.
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AJA" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy nalezy podac czy kwota jest brutto czy netto,
    > Jak wyliczyc kwote nalezna za przepracowany urlop,

    Hę? Za przepracowany urlop? To chyba roszczenia z zakresu prawa pracy a tam
    nie stosuje się formularzy pozwu i wogóle postępowanie jest skrajnie
    uproszczone. Wystarczy napisać pozew na zwykłej kartce i podpisać go, a to
    pracodawca będzie musiał wyliczyć ekwiwalent. Radze jeszcze raz zorientować
    się w sprawie, najlepiej zapytać od razu w sądzie pracy.

  • 3. Data: 2003-09-26 07:58:27
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig von Falkenstein"

    > Hę? Za przepracowany urlop?
    No skoro pozostal mi urlop to musza mi za niego zaplacic

> [...]
    zorientować
    > się w sprawie, najlepiej zapytać od razu w sądzie pracy.
    Tak to wlasnie o napisanie takiego pozwu chodzi...

    AJA