  • 1. Data: 2010-01-27 20:52:39
    Temat: Mandat - egzekucja z kont i to rykoszetem
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    znajomy miał 106zł do zapłacenia manadatu. Nie zapłacił, po pół roku US
    wysłał windykację do BRE i w efekcie na wszystkich kontach gość ma -136.
    Rozumiem, że 30 doliczył sobie BRE za egzekucję, ale czemu potrącił 5
    razy? W efekcie ma -600zł na kontach, a do tego dostanie pewnie karę od
    Bre za wejście na minus na wszystkich kontach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-27 20:58:13
    Temat: Re: Mandat - egzekucja z kont i to rykoszetem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > razy? W efekcie ma -600zł na kontach, a do tego dostanie pewnie karę od
    > Bre za wejście na minus na wszystkich kontach.

    Nie ma -600zł na kontach, ma 0 na kontach. Bank nic nie potrącił, nie
    ma bowiem z czego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-27 21:23:39
    Od: Patryk Dzieniszewski <y...@g...com>

    On Jan 27, 9:58 pm, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Nie ma -600zł na kontach, ma 0 na kontach. Bank nic nie potrącił, nie
    > ma bowiem z czego.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Witam, to w mojej sprawie został poczęty temat. Czy w sytuacji kiedy
    ureguluje należność z innego rachunku bankowego, BRE Bank dostanie
    informacje o cofnięciu blokady?

    Do tej pory znalazłem "Bank nie debetuje rachunków osobistych, a
    przekazuje jedynie wpływy. Najmniejsza kwota jaka podlega przekazaniu
    na rachunek organu egzekucyjnego to 50 PLN. Istnieje możliwość
    przekazania mniejszej kwoty, ale następuje to w przypadku kiedy
    całkowita kwota realizacji jest mniejsza niż 50 PLN"

    oraz "opłata za realizację tytułu wykonawczego - za każdy wykonany
    przelew 30 zł" w cenniku banku. Skoro udało by mi się uregulować
    koszty bezpośrednio Urzędowi Skarbowemu to nie dojdzie do wykonania
    przez bank opłaty za realizacje tytułu wykonawczego ( przelewu ) a
    więc nie jest też uprawiony do obciążania mnie dodatkowymi kwotami ?

  • 4. Data: 2010-01-27 21:39:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-27 21:58, Liwiusz pisze:
    > Nie ma -600zł na kontach, ma 0 na kontach. Bank nic nie potrącił, nie
    > ma bowiem z czego.

    No bank mu na kontach wszedł na minus.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-01-27 22:08:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No bank mu na kontach wszedł na minus.

    Gdyby mu wszedł na minus, to by komornik dostał pieniądze, a tak nie
    jest.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-01-27 22:09:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Patryk Dzieniszewski pisze:

    > Witam, to w mojej sprawie został poczęty temat. Czy w sytuacji kiedy
    > ureguluje należność z innego rachunku bankowego, BRE Bank dostanie
    > informacje o cofnięciu blokady?

    Tak, komornik wówczas umorzy egzekucje i zwolni zajęcia.

> [...]
    > przez bank opłaty za realizacje tytułu wykonawczego ( przelewu ) a
    > więc nie jest też uprawiony do obciążania mnie dodatkowymi kwotami ?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-27 22:33:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > znajomy miał 106zł do zapłacenia manadatu. Nie zapłacił, po pół roku US

    Kurde. Ze Tristan ma niesamowitego pecha i gran nieszczesc nan nieustannie
    spada, to wiadomo od dawna. Ale z tego posta wynika, ze i jego znajomym sie
    to udziela :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-01-27 23:41:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No bank mu na kontach wszedł na minus.

    raczej samemu sobie, bo z minusa zabrać nie może.
    minus to techniczna informacja, ze cokolwiek wplynie, szlag to trafi.

  • 9. Data: 2010-01-27 23:45:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tak, komornik wówczas umorzy egzekucje i zwolni zajęcia.

    i tak i nie.

    komornik umorzy egzekucje

    a) jak mu ktoś informacje przekaze, ze dlug został urgulowany
    b) jak mu sie bedzie chciało

    bank zwolni konta jak dostanie taka informacje od komornika co silnie
    zależy od punktu b) i zwykle zajmuje sporo czasu

    w miedzyczasie bank zrealizuje przelew jak coś wpłynie pobierajac sobie
    oczywiscie za przelew...

    ... a komornik odda jak mu sie bedzie chciało i po długim czasie.

  • 10. Data: 2010-01-27 23:46:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
> [...]
    > spada, to wiadomo od dawna. Ale z tego posta wynika, ze i jego znajomym sie

    ba. roznosi sie tez przez internet.

    jak US może sie dowalac do mojego zeznania rocznego trzeci rok pod rząd
    bez udziału Tristana?
    strzeżcie się