  • Data: 2005-06-11 10:13:06
    Temat: Mam zglosci do prokuratury czy jak ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Uwazam, ze prezes naszej Spoldzielni Mieszkaniowej lamie prawo, gdyz zasiada
    w zarzadzie innej SM. A w Prawie Spoldzielczym jest mowa o tym, ze czlonek
    Zarzadu nie moze pracowac u konkurencji. Moim zdaniem inna SM jest
    konkurencja. NApisalem o tym do Rady NAdzorczej ale oni na ten temat
    oczywiscie maja inne zdanie. No i pytanko : gdzie takie cos moge zglosic ?
    Czy to ma byc jakby sprawa gdzie bede strona ? Czy to z urzedu sie powinna
    jakas instytucja zajac tym ?
    Chcialbym miec wplyw na ta sprawe w toku jej postepowania oraz miec dostep
    do jej wynikow (np jak umorza to czemu, ze bede sie mogl odowlywac itp)
    Jak to zrobic ?

    Fantom