  • 1. Data: 2002-06-11 18:04:27
    Temat: Mam prosbe...i pytanie...
    Od: "Agrescik" <a...@f...onet.pl>

    Czy ktos by mogl mnie oswiecic.. .w jaki sposob moge dochodzic swoich
    praw... jesli ktos szkaluje moje imie...( w skrocie: rozpowiada ze jestem
    homo itp... niestworzone historie). Co moge zrobic... w jaki sposob sie do
    tego zabrac. I jakie sa procedury... z tym zwiazne.. Swiadkow bez problemu
    znajde...
    A wiec... ?
    Prosze o powazne odpowiedzi... :)
    Dziekuje
    Agrest II Mocny.
    PS. Ogolnie nie mam czasu zeby sie sadzic.. i biegac za tym wszystkim.. ale
    sytuacja nabrzmiewa i normalnie nie moge tego tak zostawic.. i co grozi
    takiej osobie ... ktora to robi?

  • 2. Data: 2002-06-11 20:52:16
    Temat: Re: Mam prosbe...i pytanie...
    Od: "Kamil Ł." <k...@p...net>

    Użytkownik "Agrescik" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos by mogl mnie oswiecic.. .w jaki sposob moge dochodzic swoich
    > praw... jesli ktos szkaluje moje imie...( w skrocie: rozpowiada ze jestem
    > homo itp... niestworzone historie). Co moge zrobic... w jaki sposob sie do

    Co z Ciebie za chłop ? Walnij jednemu, drugiemu, ... z piąchy, a jak jesteś
    baba to naślij ruska za tanie wino i załatwi problem. Jest to metoda
    najszybsza, najtańsza i najbardziej niezawodna.

    Lepton

  • 3. Data: 2002-06-11 21:37:44
    Od: "Rogas" <r...@s...pl>

> [...]
    > jesteś baba to naślij ruska za tanie wino i załatwi problem. Jest to
    > metoda najszybsza, najtańsza i najbardziej niezawodna.

    Mala prosba. Albo Ci sie grupy pomylily, albo nie z tej planety jestes, ale
    poziom Twoich odpowiedzi nie nadaje sie na pl.soc.prawo. Prosze przemysl
    zanim cos odpowiesz, a jak nie to tylko czytaj.

    pozdrawiam
    Rogas

  • 4. Data: 2002-06-12 07:12:46
    Od: "Thomas" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Rogas" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poziom Twoich odpowiedzi nie nadaje sie na pl.soc.prawo. Prosze przemysl
    > zanim cos odpowiesz, a jak nie to tylko czytaj.

    Wiesz.. Pana Leptona aka Kamil Ł to lepiej od razu do jakiegos killfile
    sobie wsadz bo jak od 1 dnia czytam ta grupe to tylko jego rozpoznaje :> I
    bynajmniej nie pozytywnie... Szkoda nerwow... do KFa go!

    Thomas