  • 1. Data: 2002-06-11 18:02:44
    Temat: opis z wezwania
    Od: "Krzysi0" <l...@k...net.pl>

    Witam
    Chciałem się zapytać co znaczy na wezwaniu do Sądu na dole jest takie coś.
    "charakterze świadka w sprawie XXX XXX +1 i teraz moje pytanie co znaczy to
    +1 ??

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-06-12 05:09:53
    Temat: Re: opis z wezwania
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysi0" <l...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takie coś.
    > "charakterze świadka w sprawie XXX XXX +1 i teraz moje pytanie co

    Za niestawiennictwo będzie kara od roku wzwyż;))))))))))

    Leszek

  • 3. Data: 2002-06-12 05:23:25
    Temat: Odp: opis z wezwania
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ae6lae$9q3$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "Krzysi0" <l...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > takie coś.
    > znaczy to

    Być może pomyłka protokolantki lub niedokładnie przeczytałeś wezwanie :-)
    skup sie :-) Nie sądze by grupa Ci odpowiedziała na to pytanie. Odpowiedz
    uzystkasz w Sądzie,który przysłał wezwanie .
    Sandra

  • 4. Data: 2002-06-12 15:29:13
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Być może pomyłka protokolantki lub niedokładnie przeczytałeś wezwanie :-)
    > skup sie :-) Nie sądze by grupa Ci odpowiedziała na to pytanie. Odpowiedz
    > uzystkasz w Sądzie,który przysłał wezwanie .

    To nie pomyłka.
    Oznacza to, że jest to sprawa _karna_ przeciwko XXX XXX jako głównemu
    oskarżonemu i jeszcze jednej osobie.
    Wywołanie sprawy będzie brzmiało mniej więcej:
    "w sprawie XXX XXX i innych sąd prosi wszystkich na salę".

    Takie opisywanie jest zwyczajowo przyjęte w niektórych sądach.

    Pzdr

  • 5. Data: 2002-06-12 16:00:03
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

    > Takie opisywanie jest zwyczajowo przyjęte w niektórych sądach.

    Tak? To nie wiedziałam to chyba w jakiś mniejszych :-) Przepraszam :-)
    Sandra

  • 6. Data: 2002-06-13 20:04:21
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <ae7r49$k5a$1@absinth.dialog.net.pl>, d...@w...pl says...

    > Tak? To nie wiedziałam to chyba w jakiś mniejszych :-) Przepraszam :-)
    > Sandra

    W "wiekszych" natomiast wspolnosci malzenskiej od majatku odrebnego nie
    rozrozniaja i zmeczeniem to tlumacza /por.Pilne "Malzenstwo"/ :-)
    Przepraszam :-))

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 7. Data: 2002-06-13 20:12:00
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Daniel <d...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:M...@n...tpi.pl...
> [...]

    > W "wiekszych" natomiast wspolnosci malzenskiej od majatku odrebnego nie
    > rozrozniaja i zmeczeniem to tlumacza /por.Pilne "Malzenstwo"/ :-)

    Odróżniają , odróżniają i nigdy raczej sie nie tłumaczą wstawiają korekte
    :-))
    Sandra nie narcyz :-)