  • 1. Data: 2002-06-11 16:11:56
    Temat: Czy biling telefoniczny w związku z reklamacją jest bezpłatny?
    Od: Julian Kubicki <j...@f...onet.pl>

    Naliczono mi 1 impuls za połączenie z infolinią Dialogu, chociaż od
    wielu miesięcy nic nie mam podłączone do linii telefonicznej.
    Korzystam wyłącznie z usług TPSA. Roztropnie nie zrezygnowałem z niej,
    gdy podpisywałem umowę z Dialogiem.
    Dla zasady, gdyż nie spodziewałem się jej uwzględnienia, złożyłem
    reklamację i zażądałem bilingu. Reklamacji oczywiście nie uznano, a za
    biling naliczono 4 zł netto. Są to stosunkowo małe kwoty, które
    zapłacę biednemu Dialogowi, żeby go wzmocnić finansowo. Dziwi mnie
    tylko, że gdy kilkakrotnie zdarzyło się to z TP SA, żadnych
    dodatkowych opłat za biling nie pobrano.
    Czy z Dialogiem naprawdę jest tak źle, że chwytają się wszystkich
    sposobów, aby zarobić?

    Pozdr

    Julian

    PS. Być może za często ostatnio pisałem w związku z Dialogiem, ale to
    już wkrótce się skończy. Wypowiedziłem cyrograf i w zamian podpiszę
    nowy, ale na "komórkę", za podobne pieniądze, za to większą
    użyteczność.

  • 2. Data: 2002-06-11 20:50:40
    Temat: Re: Czy biling telefoniczny w zwišzku z reklamacjš jest bezpłatny?
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Julian Kubicki" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

    Prawo stanowi:

    "3. Operator udostępnia abonentowi szczegółowy wykaz wykonanych usług
    telekomunikacyjnych w przypadkach przewidzianych ustawą lub umową o
    świadczenie usług telekomunikacyjnych, nieodpłatnie w przypadku
    uwzględnienia reklamacji."

    Prawo Telekomunikacyjne, art. 36 pkt. 3

    Wynika z tego, że DIALOG jest OK!

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare Regulaminy NOM tamże do obejrzenia)