  • 1. Data: 2002-06-11 17:25:21
    Temat: Naruszenie danych osobowych ?
    Od: Pete <p...@n...not>

    Czy jest karalne jesli burak ujawnia w rozmowie z osobami trzecimi
    dane osobowe swiadka (nazwisko, adres)? Burak nie byl strona
    w sprawie a wiec nie mial dostepu do akt. Mozna prosic o podstawe
    prawna i porade gdzie najlepiej zlozyc skarge ?
    Dziekuje z gory.

    -
    Pete

  • 2. Data: 2002-06-11 21:32:54
    Temat: Re: Naruszenie danych osobowych ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Pete wrote:

    >+ Czy jest karalne jesli burak ujawnia w rozmowie z osobami trzecimi
    >+ dane osobowe swiadka (nazwisko, adres)? Burak nie byl strona
    >+ w sprawie a wiec nie mial dostepu do akt.

    A rozprawa była publiczna ?
    Sąd AFAIK *musi* sprawdzić czy świadek to właściwa osoba...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-12 06:09:56
    Od: Pete <p...@n...not>

    > A rozprawa była publiczna ?

    Nie wiem na pewno .. w kazdym razie sad prowadzac rozprawe wzywal
    kolejno swiadkow - po zlozeniu zeznan byli wypraszani, na sali stale
    przebywal poszkodowany, dochodzil swiadkowie, nie bylo nikogo z
    publicznosci.

    > Sąd AFAIK *musi* sprawdzić czy świadek to właściwa osoba...

    Nie rozumiem .. co sad ma sprawdzac?

    -
    Pete

  • 4. Data: 2002-06-14 00:53:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002, Pete wrote:
    [...]
    >+ > Sąd AFAIK *musi* sprawdzić czy świadek to właściwa osoba...
    >+
    >+ Nie rozumiem .. co sad ma sprawdzac?

    Czy przed nim stoi np. Jan Kowalski syn Tomasza urodzony...itd.
    Wyobrażasz sobie, że wzywany jest ww. J.K. a po wszystkim okazuje
    się że przysięgał i zeznawał Jan Kleszczewski ??
    "bo, Wysoki sądzie, wydawało mi się że mnie ktoś wołał a później
    Wysoki Sąd już nic nie mówił kto ma mówić..." ;> !

    Pozdrowienia, Gotfryd