  • 11. Data: 2003-08-20 17:35:00
    Temat: Re: Mam numer tablicy rejestracyjn
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    Michał Pakuła <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć dane właściciela pojazdu jak
    > mogę to zrobić????? Proszę o pomoc.
    >
    > --

    Dzieki za pomoc, piszcie dalej jakie macie pomysły (a o co chodzi z tą
    bombonierką dla pani Krysi ze starostwa???)

  • 12. Data: 2003-08-20 19:01:00
    Od: "Blyskacz" <b...@w...pl>

    > Dzieki za pomoc, piszcie dalej jakie macie pomysły (a o co chodzi z tą
    > bombonierką dla pani Krysi ze starostwa???)
    Nigdy niczego nie zalatwiales za kawe, bombonierke itp. ?? ;-) Teraz troszke
    trudniej, bo te rzeczy mozna bez problemu kupic w kazdym sklepie....ale w
    urzedach i biurach zwykle tego brakuje, wiec kwestia tylko w umiejetnym
    wreczeniu "podarku" ;-)

    pozdrawiam Blyskacz

  • 13. Data: 2003-08-21 05:59:38
    Temat: Re: Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć d ane właściciela
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > różnie to bywa ... urzędnicy boją się udostępniać takie dane.
    > swego czasu złożyłem wniosek w Wydz.Geodezji o udost. danych nt. osoby
    > właściciela działki sąsiadującej z moją (brak KW) uzasadniając że chcę
    > się z nim procesować o ogrodzenie i odpisali mi jakieś głupoty.
    > na szczęście udostępnili mi te dane nieoficjalnie :|

    Dziwne rzeczy mowisz. W takich przypadkach bierze sie wyciag z rejestru
    gruntow i tyle. Kilkanascie zlotych to kosztuje.

  • 14. Data: 2003-08-21 07:31:55
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    Blyskacz <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > trudniej, bo te rzeczy mozna bez problemu kupic w kazdym sklepie....ale w
    > urzedach i biurach zwykle tego brakuje, wiec kwestia tylko w umiejetnym

    Załatwiałem, chdzi mi raczej o to, kto to jest p. Krysia- sorry, nie znam z
    imienia wszystkich urzędników. I dlaczego to właśnie Ona ma mi pomóc zdobyć
    te dane.
    No włąśnie, i jak to "umiejętnie wręczyć"?????????

  • 15. Data: 2003-08-21 09:01:17
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    Przyjmuję dalsze porady...

  • 16. Data: 2003-08-22 16:40:58
    Od: "Michał Pakuła" <p...@N...gazeta.pl>

    Michał Pakuła <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mam numer tablicy rejestracyjnej chcę zdobyć dane właściciela pojazdu jak
    > mogę to zrobić????? Proszę o pomoc.
    >
    > --

    Koniec sugestii???

  • 17. Data: 2003-08-22 17:23:03
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > imienia wszystkich urzędników. I dlaczego to właśnie Ona ma mi pomóc zdobyć

    Chyba już koniec sugestii, bo każdy pęka ze śmiechu :-)))))))))