  • 71. Data: 2009-09-02 08:55:23
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-09-02, krys <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Niech rodzice dadzą mieszkanie, urzad pracy znajdzie robotę za 10 000 pln,
    > co z tego, że nic nie umiem, NALEŻY MI SIĘ... A samemu roboty poszukać to
    > nie łaska?

    Ktos go tak wychował, więc byłaby poniekad zlokalizowana sprawiedliwość
    społeczna.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2009-09-02 09:02:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 2 Sep 2009 16:55:23 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ktos go tak wychował, więc byłaby poniekad zlokalizowana sprawiedliwość
    > społeczna.

    Nie zawsze "jest materiał" na wychowanie.
    Np. wczoraj w interwencji (albo uwadze) upubliczniono morderstwo popełnione
    przez bachora jakiegoś gliniarza. Wcześniej miał "zawiasy" - olewał
    kuratora, terroryzował ćwierć miasta - i co? I gówno. Mimo wielokrotnych
    zgłoszeń na policje że ten koleś coś tam zrobił - policja po przybyciu na
    miejsce zdarzenia rzucała teksty "nie rób ojcu wstydu - zmiataj do domu".
    Jak ten gliniarz wychował tego swojego bachora - możesz to powiedzieć?

    No widzisz - nie zawsze się ma taki wpływ na wychowanie jaki by się chciało
    mieć.

  • 73. Data: 2009-09-02 10:07:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Herald wrote:

> [...]
    > przybyciu na miejsce zdarzenia rzucała teksty "nie rób ojcu wstydu -
    > zmiataj do domu". Jak ten gliniarz wychował tego swojego bachora - możesz

    No jak to jak? Od małego uczył, że tatuś wszystko zatuszuje, że bachor jest
    bezkarny. Jakby od małego miał wpajane, że jak nawywijasz, to zapłacisz, to
    by nie szalał.

    > No widzisz - nie zawsze się ma taki wpływ na wychowanie jaki by się
    > chciało mieć.

    Psychopaci stanowią tylko 2-3 % społeczeństwa.
    Justyna

  • 74. Data: 2009-09-02 11:27:23
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 1 Wrz, 23:14, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > jakichś przyczyn utraciła płynność finansową i nie jest w stanie opłacić
    > dachu nad głową po prostu bez wnikania przybyła ekipa wystawiła na chodnik?

    Dlatego jak sie jeszcze ta plynnosc finansowa ma, to sie odklada
    troche kasy co miesiac na takie przypadki.
    A jak ktos woli wydac na piwko i papierosy, to niech mieszka w
    kartonie.

  • 75. Data: 2009-09-02 11:32:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Dlatego jak sie jeszcze ta plynnosc finansowa ma, to sie odklada
    > troche kasy co miesiac na takie przypadki.
    > A jak ktos woli wydac na piwko i papierosy, to niech mieszka w
    > kartonie.

    Z wypowiedzi Jotte'a - jak zawsze - można znaleźć wiele sprzeczności

    1. Z jednej strony uważa on, że na posiadanie rodziny powinny sobie
    pozwolić tylko osoby dobrze sytuowane materialnie, z drugiej strony chce
    on jakoś szczególnie chronić te osoby, które takich wymogów nie spełniają

    2. Z niewiadomych przyczyn uważa, że utrata płynności finansowej przez
    lokatora powinna być bardziej chroniona, niż utrata płynności finansowej
    przez właściciela mieszkania spowodowana brakiem płatności czynszu przez
    lokatora.

    Tak to można się zapędzić w kozi róg socjalistycznego myślenia.

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2009-09-02 16:35:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Wrz, 02:02, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

> [...]
    > prawa wyżucić z domu?:O)

    > ale o żadnym rozstrzyganiu nie ma mowy, zostało złamane prawo, i policja
    > powinna interweniować (no chyba że ona jest tylko od pałowania niewinnych
    > ludzi?:O) tak samo jak jak ktoś wybije szybę w oknie, albo rozjedzie kogos
    > na drodze interweniuje, a od wymieżania kary jest sąd, wiec nikt im nic
    > rozstrzygać nie każe, równie dobrze mógłbym pujść do sąsiada i go wyrzucić z
    > jego własnego domu, a policja by się tłumaczyła że ona nie jest od
    > rozstrzygania spraw:O)

    > no wiec jednak nie można, za rączkę i do nocniczka, jak dziecko:O)

    1. Wez zainwestuj :) w firefoxa z opcja sprawdzania pisowni albo pisz
    posty w edytorze i poprawiaj błędy bo jak wiedze "rodzicuf" to trace
    wiare w ludzkosc. Rozumiem beldy, pospiech, lenistwo - sam robie bledy
    - ale... sorry, sa jakies granice ;)

    2. Wyglada na to, ze nie mogl wyrzucic bo zajmujac jakis lokal mamy
    zagwarantowana ochrone posiadania. Zadnego lokatora nie mozna wyrzucic
    na bruk - nawet tego dzikiego, nie majacego tytulu prawnego do lokalu.

    3. To, ze nie mozna wyrzucic kogos na bruk nie znaczy, ze ma jakies
    prawa do lokalu - nie czyni go to wlascicielem czy najemca. Wlamywacza
    to nie musisz eksmitowac [chociaz w przypadku suotersow byly
    wtapliwosci, oni zawsze podnosili, ze powinno sie ich eksmitowac
    zgodnie z prawem, a nie wyrzucac na zbity pysk - IMO dobrze robiono,
    ze ich wyrzucano] ale w innych sytuacjach jest juz problem :)

  • 77. Data: 2009-09-02 16:49:26
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Herald" napisał:
    > A ile ma zarabiać człowiek bez doświadczenia zawodowego - 5-15 tysięcy?

    nie ma doswiadczenie? to co robili jego rodzice kiedy się nim opiekowali?:O)

    > Możesz rozjaśnić - o co ci chodzi?

    chodzi mi o to że obecne bezrobocie w znacznym stopniu jest spowodowane tym
    że emeryci okradają pracujacych ze znacznej czesci ich dochodów, bo sobie
    wymyślili jakeiś dożywotnie wakacje, a przecież ci emetyci to dorośli
    ludzie, co nie?:O)

    > A znam przypadki kiedy to rodzice dwoili się i troili,
    > "ładowali" w bachora kasę, by kończył studia, łatwili mu roboty - w końcu
    > wyeksponowany został na kurewsko płatne stanowiska - a taki sqrwiel
    > "wysyła" później swoich rodziców do OPSa!!!!
    > Masakra, kurwa po prostu katastrofa.

    widzę ze bardzo słabiutko znasz życie:O)
    jakiem Papa Smerf zapewniam cię że takie przypadki nie istnieją!!!
    dzieci odwdzięczają się swoim rodzicom tym samym co oni im w dziecństwie,
    plus mniejsza, lub większa nawiązka, tylko po prostu tobie się zdaje że
    wiesz wszystko, ale ty poprostu widzisz to co na pokaz dla obcych,
    heroicznych pożądnych rodziców, a naprawdę to niezłe śkur%#$& i ich dzieci
    dokładnie o tym wiedzą i kim naprawdę byli można poznać dopiero po tym jak
    się nimi zajmują ich własne dzieci!:O)
    każdy dostanie to na co zasłużył, na ziemi i w niebie, amen!:O)

  • 78. Data: 2009-09-02 17:15:42
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał:
> [...]
    > posty w edytorze i poprawiaj błędy bo jak wiedze "rodzicuf" to trace
    > wiare w ludzkosc. Rozumiem beldy, pospiech, lenistwo - sam robie bledy

    oj czepiasz sie byle czego:O)
    poza tym kto ci wcisnął że nasza ortografia jest poprawna?:O)

    > 2. Wyglada na to, ze nie mogl wyrzucic bo zajmujac jakis lokal mamy
    > zagwarantowana ochrone posiadania. Zadnego lokatora nie mozna wyrzucic
    > na bruk - nawet tego dzikiego, nie majacego tytulu prawnego do lokalu.

    nie wygląda ale tak jest!:O)
    a co do tytułu do lokalu to zdobył je w momencie urodzenia, bo nie chcesz mi
    chyba wcisnąć że zamieszkiwanie dzieci w ich domu jest tylko dobrą wolą
    rodzicuf?:O)
    a skoro je zdobył i nie stracił to znaczy że ma je nadal:O)

    > 3. To, ze nie mozna wyrzucic kogos na bruk nie znaczy, ze ma jakies
    > prawa do lokalu - nie czyni go to wlascicielem czy najemca.

    dzieci są wspułwłaścicielami majątu rodziców, a skoro taki głupi tatuś nie
    życzy sobie dzieci w swoim domku to powinien o tym pomyśleć przed ich
    płodzeniem!:O)

  • 79. Data: 2009-09-02 17:58:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

    > Sorry Ty chyba jestes jakis lewy. Mam Ci dac podstawe prawna do tego,
    > ze jak ktos zapuka do moich drzwi [nawet moje dorosle dziecko] to moge
    > mu kazac spierdalac? Podstawa prawna jest moje prawo wlasnosci do
    > mojego lokalu [ew. fakt, ze jestem najemca] oraz to, ze jestem
    > posiadaczem.
    Sorry, ty chyba jesteś jakiś odtylcowy. To ty sam nie rozumiesz co
    twierdzisz?
    I tych właśnie twierdzeń chetnie poznałbym podstawę prawną.
    Ale nie tam jakieś ogólniki - prawo własności, stosunek najmu, itp.
    Przecież napisałem wyraźnie - _konkretnie_ . Jak nie potrafisz, to po co się
    produkujesz?

    Ja ci spróbuję jak krowie na rowie:
    <cit>
    Jedyne co od pcozatku twierdze, to ze dorosle dziecko nie ma - na mocy
    ustawy - automatycznie tytulu prawnego do zamieszkiwania w lokalu, do
    ktorego tytul prawny ma jego rodzic
    </cit>
    To proste i kategoryczne twierdzenie. Błędne.
    Tymczasem IMO należy rozróżnić sytuację kiedy dziecko dorosło w _trakcie_
    zamieszkiwania, od sytuacji kiedy jest dorosłe, nie zamieszkuje i nagle chce
    zamieszkiwać.

    > Czy moze chcesz pdostawy prawnej na to, ze kogos kto ze mna mieszka
    > musze eksmitowac bo to jedyna droga pozbycia sie lokatora wbrew jego
    > woli?
    > EOT
    Dziwna logika - pytasz mnie co masz podać, a chwile potem sam wykopujesz się
    z dyskusji.
    To po co pytasz?

    --
    Jotte

  • 80. Data: 2009-09-02 18:01:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    z.googlegroups.com
    KRZYZAK <k...@g...com> pisze:

    > Dlatego jak sie jeszcze ta plynnosc finansowa ma, to sie odklada
    > troche kasy co miesiac na takie przypadki.
    Otóż to, otóż to.

    > A jak ktos woli wydac na piwko i papierosy, to niech mieszka w
    > kartonie.
    A jak ktoś utracił tę płynność z innych powodów? Niezawinionych, bądź nawet
    w efekcie działań podjętych w dobrej wierze, może ze szlachetnych pobudek?

    --
    Jotte