    From: Nowy<n...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mała gastronomia - jak zacząć?
    Date: Mon, 26 May 2003 17:01:47 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witajcie.

    Prosze o porady dla "lajkonika" ;)

    Co jest potrzebne do otwarcia tzn. malej gastronomii , konkretnie
    chodzi o taka "obwozna" sezonowa, nie na stale - zeby obsluzyc
    kilka(nascie) imprez , kielbaski z grilla i te sprawy, bez zadnego
    zaplecza, a "z samochodu".

    Co jest potrzebne do tego, zgoda sanepidu, badania, ale gdzie co i jak
    to uzyskac(jesli sprzedaje "z samochodu")? Dalej zarejestrowanie
    dzialanosci gospodarczej, tylko jako co? Jesli teren wydzierzawiam od
    wlasciciela, czy potrzebne jeszcze jakies zezwolenie akurat na dane
    miejsce? Co jeszcze potrzebne? Jak pokręciłem to mnie naprostujcie ;)

    Z gory dzieki za rady.

    -> http://usenet.pomocprawna.info