  • 1. Data: 2003-05-26 17:01:47
    Temat: Mała gastronomia - jak zacząć?
    Od: Nowy<n...@y...com>

    Witajcie.

    Prosze o porady dla "lajkonika" ;)

    Co jest potrzebne do otwarcia tzn. malej gastronomii , konkretnie
    chodzi o taka "obwozna" sezonowa, nie na stale - zeby obsluzyc
    kilka(nascie) imprez , kielbaski z grilla i te sprawy, bez zadnego
    zaplecza, a "z samochodu".

    Co jest potrzebne do tego, zgoda sanepidu, badania, ale gdzie co i jak
    to uzyskac(jesli sprzedaje "z samochodu")? Dalej zarejestrowanie
    dzialanosci gospodarczej, tylko jako co? Jesli teren wydzierzawiam od
    wlasciciela, czy potrzebne jeszcze jakies zezwolenie akurat na dane
    miejsce? Co jeszcze potrzebne? Jak pokręciłem to mnie naprostujcie ;)

    Z gory dzieki za rady.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-05-26 19:25:11
    Temat: Re: Mała gastronomia - jak zacząć?
    Od: "tokash" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Nowy" <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wlasciciela, czy potrzebne jeszcze jakies zezwolenie akurat na dane
    > miejsce? Co jeszcze potrzebne? Jak pokręciłem to mnie naprostujcie ;)

    Sprobuj tutaj.. www.poradaprawna.pl
    Dostałem odpowiedź w godzinke. Na tej grupie chyba nie zwykło sie
    odpowiadać na pytania ;-)

    --
    -==/ Dawid Tokarz -- to_cash /==-
    -==/ e-mail: <to_cash(at)wp.pl> /==-