  • 1. Data: 2002-05-08 16:47:42
    Temat: Gdzie jest lista zlodziei???
    Od: "Sl@0" <f...@p...com>

    Slyszalem, ze Miller i ktos tam jeszcze mowil o zlodziejach, ktorzy kradli,
    etc. Nawet minister sprawiedliwosci to potwierdza... Widocznie rozprawe
    sadowo juz przeprowadzono (zaocznie?)...

    Mnie jednak interesuje co innego. Wiem, ze Miller odgrazal sie, ze raport
    zamiesci w Internecie, ale po wpadce z Poczta Polska obsadzona przez jego
    ludzi jakby zaczal milczec. Mowia "na miescie", ze wlasnie sluzby specjalne
    szykuja materialy, aby oskarzyc szefow "Zycia Warszawy" o korupcje i
    dzialanie na szkode firmy, a takze odberac im paszporty.

    Jak tak dalej pojdzie to w Polsce wzorem Bialorusi prawdziwe informacje
    dostepne beda w Internecie, o ile SLD nie zastosuje modelu chinskiego.

    Dlatego pytam, gdzie w Internecie znajduja sie slawne listy zlodziei, chodzi
    mnie o raport pod dyktando Millera, a rowniez tych, ktorzy uwazaja, ze
    Hitler i Stalin to przy Millerze byli lagodnymi i uczciwymi ludzmi. Nie wiem
    co jest prawda. Chce jednak bezstronnie ocenic, kto tu na prawde (z)robi(l)
    skok na kase.

    Ciekawe jak daleko siegaja macki SLD i kiedy zaczna aresztowac osoby piszace
    na tej grupie jesli podaja wlasne opinie i odczucia niezgodnie z linia
    marketingowa SLD i Guzowatego...

    Pzdr
    Sl@o