  • 1. Data: 2019-11-10 18:40:10
    Temat: Szybkie sądy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ponieważ były wolne, to uczyniono mniej wolnymi.

    I tak. 21 sierpnia apelacja - przepisowo w dwóch egzemplarzach. Ponieważ
    apelację złożył również RPO to po jedynie 63 dniach sąd wystawia
    zobowiązanie do dostarczenia dodatkowego opisu.

    Generalnie nawet fajnie, bo w przypadku wygranej podatnicy zrzucają się
    z tej okazji dodatkowe dwie pensje powódki;) Mniej fajnie, że wygląda na
    to, że jak tak dalej pójdzie to młody do szkoły pójdzie zanim skończy
    się sprawa a pracodawcę rzeczywiście zlikwidują.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-11-10 19:17:48
    Temat: Re: Szybkie sądy [Jak Shrek sądom ciąży]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > wygląda na to, że jak tak dalej pójdzie to młody do szkoły pójdzie
    > zanim skończy się sprawa a pracodawcę rzeczywiście zlikwidują.

    A to dla ciebie większy problem? Masz sporawe szanse na wymianę partii
    "u żłoba władzy" nim się sprawa prawomocnie skończy w _polskich_ sądach.
    To niby zmniejszy szansę na wygraną "przed Strasburgiem"?
    Co to by było jakby obywatel szybko, łatwo i przyjemnie wygrywał po
    sądach z państwem? W dupach by im się poprzewracało! ;-)

    <cynizm> Dlaczego sądy wyższych instancji są tak często "mundre"?
    Bo po _wielu_ latach wielu procesów już wiedzą skąd wieje wiatr
    (historii). </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-11-10 19:40:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.11.2019 o 19:17, A. Filip pisze:

    > A to dla ciebie większy problem?

    Generalnie tak. Wiesz - nie każdy lubi biegać po sądach i kopać się z
    pisem, który ma władzę ustawodawczą, wykonawczą, sądownicża i prawo w
    dupie.

    > Masz sporawe szanse na wymianę partii
    > "u żłoba władzy" nim się sprawa prawomocnie skończy w _polskich_ sądach.

    No ale miało być szybciej. I o tym piszę. No i jest duża szansa, że
    pozwany rzeczywiście "umrze".

    > To niby zmniejszy szansę na wygraną "przed Strasburgiem"?

    Raczej przed TSUE. Z tym że to już państwo polskie raczej.

    > Co to by było jakby obywatel szybko, łatwo i przyjemnie wygrywał po
    > sądach z państwem? W dupach by im się poprzewracało! ;-)

    No właśnie.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-11-12 14:57:01
    Temat: Re: Szybkie sądy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]

    >wygląda na to, że jak tak dalej pójdzie to młody do szkoły pójdzie
    >zanim skończy się sprawa a pracodawcę rzeczywiście zlikwidują.

    Spoko - przyda sie na emeryturze, bo przeciez z ZUS nie da sie przezyc
    :-)
    ... o ile bedzie z karnymi odsetkami :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-11-12 18:17:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 14:57, J.F. pisze:

    > Spoko - przyda sie na emeryturze, bo przeciez z ZUS nie da sie przezyc :-)
    > ... o ile bedzie z karnymi odsetkami :-)

    Raczej wątpie - po pierwsze obstawiam, że do tego czasu zlikwidują
    powoda, po drugie nie po to "reformowali" sądy, żeby im teraz obywatel
    udowadniał, że po kolei p.o.remier napisał ustawę sprzeczną z prawem, a
    p.o.rezydent podpisał. Po trzecie nawet jak przywrócą, to idę o zakład
    że po prostu nie wypłacą i będzie kolejna sprawa o wypłatę należnego z
    mocy prawa odszkodowania.

    Po prostu mamy państwo bezprawia. Polecam ten przypadek każdemu, komu
    się wydaje, że państwo coś musi albo mu czegoś nie wolno. Otóż nie - tak
    działa to w państwie prawa. W republice banasiowej premier zgłosi ustawę
    jawnie sprzeczną z zasadą niedziałania wstecz i prawem UE oraz
    znieważającym słowem na k. do parlamentu, w komisji pełnomocnik nakłamie
    do protokołu, notariusz podpisze, a sąd uzna że nie może interpretować
    co ustawodawca ma na myśli, wyjaśnienia z prac komisji nie weźmie pod
    uwagę, lecenie w chuja uzna za dobrą monetę, a akty wyższe niż pisie
    prawo przekraczają jego kompetencje.

    Cóż wolałbym, żeby moje państwo po prostu przesterzegało prawa, które
    samo ustaliło. A tak... hak im smak. Niech ktoś kiedyś próbuje mi
    argumentować, że mam jakiekolwiek obowiązku wobec swojego państwa.
    Tymczasowo _mojego_ państwa nie ma. Nie czuje się w żadnym obowiązku
    wobec jego władz. I tą taktykę polecam każdemu - przynajmniej się nie
    zawiedziecie;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-11-12 18:20:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Raczej wątpie - po pierwsze obstawiam, że do tego czasu zlikwidują
    >powoda,

    powódkę zlikwidują ?

    >po drugie nie po to "reformowali" sądy, żeby im teraz obywatel
    >udowadniał, że po kolei p.o.remier napisał ustawę sprzeczną z prawem,
    >a p.o.rezydent podpisał.

    Ale masz za soba dyrektywe i TSUE :-)

    > Po trzecie nawet jak przywrócą, to idę o zakład że po prostu nie
    > wypłacą i będzie kolejna sprawa o wypłatę należnego z mocy prawa
    > odszkodowania.

    To juz raczej najprostsze. No chyba, ze zlikwiduja agencje bez
    nastepstwa prawnego ...

    J.

  • 7. Data: 2019-11-12 18:41:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 18:20, J.F. pisze:

    > powódkę zlikwidują ?

    Pozwanego - mój błąd;)

    > Ale masz za soba dyrektywe

    I wyrok sądu, że dyrektywa nie jest obowiązująca, bo jest
    zaimplementowana w polskim prawie, a z polską implementacją to już można
    sobie w chuja ciąć, bo nie ma już statutu wyższego niż pisie prawo.

    > i TSUE :-)

    To to jeszcze daleko.

    > To juz raczej najprostsze.

    A czemu - skoro lecą w chuja teraz, to czemu mieliby nie dalej?

    > No chyba, ze zlikwiduja agencje bez
    > nastepstwa prawnego ...

    Dokładnie - zresztą nawet jak nie, to po prostu skoro organy państwa
    mają już w dupie prawo, to po prostu nie wypłacą i co im zrobisz? No to
    samo co z niezwalnianiem na urlopie macirzyńskim - nie wolno, ale chuj -
    nam wolno:P Wygrałeś - no to zajebiście - ale nie płacimy, bo praw3o to
    my. I od początku. Tak jak napisałem - błędnie założyłeś, że jak
    "państwo" coś musi, to musi - otóż nie musi i nie po to mają trójpodział
    władzy w dupie, żeby coś musieć.

    Cały czas zakładasz, że mamy doczynienia z państwem prawa, czyli takim,
    gdzio organy władzy publicznej działają w granicach prawa. Od czasu
    kiedy to one same sobie te granice wyznaczają to przestaje to mieć
    znaczenie.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-11-12 19:35:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To juz raczej najprostsze. No chyba, ze zlikwiduja agencje bez
    > nastepstwa prawnego ...

    O - a propo następstwa. Rzecznikowi Praw Obywatelskich kadencja w
    przyszłym roku się kończy. Ponieważ do tego czasu jest duża szansa że
    się nie skończy a znając pisorów to kogoś "zasłużonego" dla poszanowania
    praw obywatelskich wystawią (np. piotrowicz - bez zajęcia człowek z taką
    złotą przeszłościa), to zastanawiam się jakich problemów obywatelowi
    taki rzecznik może narobić jak jest po jego stronie w sądzie...

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-11-12 20:27:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 18:41, Srek pisze:

> [...]
    > mają już w dupie prawo, to po prostu nie wypłacą i co im zrobisz? No to
    > samo co z niezwalnianiem na urlopie macirzyńskim - nie wolno, ale chuj -

    fuj wulgarny i prymitywny ten srek, nie dziwota, że przegrał w I
    instancji:)))))))))))

  • 10. Data: 2019-11-14 10:40:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Poczytaj np. o rewolucji francuskiej.