eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji] › MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces
    rajdu papierowego czołgu opozycji]
    Date: Wed, 13 Nov 2019 09:20:23 +0100 (CET)

    Czy pomnik Lecha Kaczyńskiego to Grób Nieznanego Żołnierza?
    Jak dla mnie skandalikiem jest przedstawianie sprawy przez jedną ze
    stron.

    IMHO Cały ten happening bez jakichś "niewymienionych _z prawniczą
    precyzją_ okoliczności specjalnych" jeśli już to nadaje się do ukarania
    mandatem. Ktoś się rzuci takimi "okolicznościami specjalnymi"?

    https://natemat.pl/290203,papierowy-czolg-na-placu-p
    ilsudskiego-mariusz-blaszczak-zirytowany-zartem
> [...]
    >
    > Grupa kilku osób z Lotnej Brygady Opozycji urządziła sobie w niedzielę
    > happening, polegający na wjechaniu na Plac Piłsudskiego papierowy
    > czołgiem. Pomysł wyjątkowo nie spodobał się Mariuszowi Błaszczakowi,
    > który zapowiada złożenie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa do
    > prokuratury.
    > "Tzw. "happening" KODu pod Grobem Nieznanego Żołnierza to absolutny
    > skandal. Nie ma akceptacji dla takich zachowań. MON złoży
    > zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
    > znieważenia żołnierzy Wojska Polskiego" - napisał na Twitterze szef

    https://natemat.pl/290257,giertych-wysmiewa-blaszcza
    ka-po-papierowym-czolgu-lotnej-brygady-opozycji

    --
    A. Filip