  • 11. Data: 2019-11-13 23:06:37
    Temat: Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 22:33, cef pisze:
    > W dniu 2019-11-13 o 21:43, u2 pisze:
    >> W dniu 13.11.2019 o 20:48, Srek pisze:
    >>> W dniu 13.11.2019 o 19:45, J.F. pisze:
    >>>
    >>>>> A więc wojna!
    >>>>> https://gazetawroclawska.pl/mobilizacja-w-wojsku-150
    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    > A Ty obywatelu u2 to jesteś jakimś ubekiem czy właśnie żydokomuną?

    jestem pain in your ass:)))))))))))))))))

  • 12. Data: 2019-11-14 03:47:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-13 o 19:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    > Z kiedy to -  przedwczoraj/wczoraj ?
    >
    > A bylo nie otwierac, albo mowic, ze syn/brat to w Londynie :-)
    >
    > No coz, moze wojsko chce sobie mobilizacje przecwiczyc ... ale zaraz ...
    > jacy szeregowcy ?
    > ZSZ juz od dawna nie ma .. wiec co - drugi kontakt z wojskiem, po
    > komisji/poborze ?
    >
    > Czy jakas rezerwa, WOT, itp ?

    Może to na zarządzenie pana Macierowicza.

  • 13. Data: 2019-11-14 10:31:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Nov 2019 19:45:03 +0100, J.F. napisał(a):

    > A bylo nie otwierac, albo mowic, ze syn/brat to w Londynie :-)

    Mój ojciec z latach 70. musiał trzymać mundur w domu i miał podobne
    przygody. Kiedy do drzwi pukał wojak wychodził na balkon, a babka mówiła,
    że jeszcze nie przyszedł z pracy i nie ma pojęcia, gdzie jest i kiedy
    wróci.
    W przypadku jednodniowych odpałów działało.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2019-11-14 10:38:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie ma to jak serial szkoleniowy "Czterdziestolatek" ;-)

    -----

  • 15. Data: 2019-11-14 10:52:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 10:31, sracz pisze:

> [...]
    > wróci.
    > W przypadku jednodniowych odpałów działało.

    krył się na otwartym balkonie, a nie w zamkniętym sraczu
    ?:))))))))))))))))))))))))

  • 16. Data: 2019-11-14 10:53:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 10:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie ma to jak serial szkoleniowy "Czterdziestolatek" ;-)
    >

    > -----

    ano, poligon to jest to:)))))))))))))

  • 17. Data: 2019-11-14 12:13:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 23:06, u2 pisze:

    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    > jestem pain in your ass:)))))))))))))))))

    tak myślałem, że ubek

  • 18. Data: 2019-11-14 15:07:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Nov 2019 19:36:50 +0100, Shrek napisał(a):

    > A więc wojna!
    > https://gazetawroclawska.pl/mobilizacja-w-wojsku-150
    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    Przy okazji były również szeroko rozumiane jaja:
    "Przy wejściu na teren jednostki stanął wojskowy namiot. Każdy podchodził,
    okazywał wezwanie, był też sprawdzany rentgenoradiometrem. - To urządzenie
    wychwytuje promienie gamma i beta. Musimy być pewni, czy nikt nie jest
    napromieniowany - wyjaśnił żołnierz. "

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25409248
    ,wielka-mobilizacja-w-wojsku-poltora-tysiaca-rezerwi
    stow-wezwano.html#a=190&c=8000

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2019-11-14 15:25:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 12:13, cef pisze:

    > tak myślałem, że ubek

    czyli nie żydem ? to ty żyd ?:)))))))))))))))))))))

  • 20. Data: 2019-11-14 15:40:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > napromieniowany - wyjaśnił żołnierz. "
    >
    > https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25409248
    ,wielka-mobilizacja-w-wojsku-poltora-tysiaca-rezerwi

    I gdzie te jaja? To co było obecnie "widocznym" sprawdzeniem w namiocie
    nie musiało być i nie będzie musiało być wszystkimi sprawdzeniami.
    WP powinno mieć przećwiczoną procedure przykładowo przechwytywania
    "rezerwisty" samobójcy z materiałami wybuchowymi albo mobilizacji
    rezerwistów już po pierwszych atakach nuklearnych.

    Ja wolałbym żeby takie procedury nie były potrzebne ale "proste
    sprawdzenia" nawet lepiej robić bez zastanawia się na zasadzie
    wytresowanych odruchów.

    --
    A. Filip