eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji] › Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury
    [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    Date: Wed, 13 Nov 2019 18:03:58 +0100

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Czy pomnik Lecha Kaczyńskiego to Grób Nieznanego Żołnierza?
    >Jak dla mnie skandalikiem jest przedstawianie sprawy przez jedną ze
    >stron.

    Jesli sie nie myle, to na tym placu jest GNZ, schody do nieba,
    a pomnik LK ... formalnie na placu, ale na obrzezu, gdzies za ulica,
    tym niemniej mozna mowic o obu pomnikach ... ale czolg ma lufe
    wyraznie wskazującą :-)
    No chyba, ze to obrocenie d* do warty tak zniewaza zolnierzy (i KAS)

    >IMHO Cały ten happening bez jakichś "niewymienionych _z prawniczą
    >precyzją_ okoliczności specjalnych" jeśli już to nadaje się do
    >ukarania
    >mandatem. Ktoś się rzuci takimi "okolicznościami specjalnymi"?

    mandat ... ale z ktorego artykulu ?

    https://natemat.pl/290203,papierowy-czolg-na-placu-p
    ilsudskiego-mariusz-blaszczak-zirytowany-zartem
> [...]
    > niedzielę
    > happening, polegający na wjechaniu na Plac Piłsudskiego papierowy
    > czołgiem. Pomysł wyjątkowo nie spodobał się Mariuszowi Błaszczakowi,
    > który zapowiada złożenie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa do
    > prokuratury.
    > "Tzw. "happening" KODu pod Grobem Nieznanego Żołnierza to absolutny
    > skandal. Nie ma akceptacji dla takich zachowań. MON złoży
    > zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
    > znieważenia żołnierzy Wojska Polskiego" - napisał na Twitterze szef

    https://natemat.pl/290257,giertych-wysmiewa-blaszcza
    ka-po-papierowym-czolgu-lotnej-brygady-opozycji
    > Spore poruszenie wywołał happening Lotnej Brygady Opozycji na
    > pl. Piłsudskiego w Warszawie. Przed pomnik Lecha Kaczyńskiego
    > wjechał
    > papierowy czołg, kilka osób krzyczało w kierunku składających kwiaty
    > polityków PiS: - Republika Banasiowa, poddajcie się, jesteście
    > otoczeni! Demonstracja wywołała oburzenie u czołowych polityków PiS.
    > [...]

    A filmu nie ma ?

    https://natemat.pl/290269,lotne-brygady-opozycji-i-c
    zolg-z-kartonu-czolgista-byl-leszek-piatkowski

    To mi wyglada na te centralna czesc placu ... a zolnierze ... chyba
    ida na GNZ

    A swoja droga - o ktorej godzinie to bylo ? Przeciez tam oficjalne
    obchody byly, defilada - publiki nie wpuszczano.
    Gdzies pozniej ?
    Politycy chyba dlugo nie czekali i jesli skladali kwiaty pod pomnikiem
    LK, to wkrotce po zakonczeniu oficjalnych uroczystosci ...

    J.