  • 41. Data: 2021-03-17 20:27:01
    Temat: Re: MO vs wyrok Trybunału mgr Przyłębskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:w3ix5cgy5j7y$.rgho54vxvddb$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Wed, 17 Mar 2021 12:39:24 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]

    >przy nas
    >z piskiem opon zatrzymał się samochód, w środku - czterech łysych
    >facetów.
    >Otworzyli okna, obrzucili nas wyzwiskami i odjechali - relacjonuje
    >Dawid. -
    >Gdy moje weekendowe doświadczenia opowiadałem później znajomym,
    >kilkoro z
    >nich zapytało: ,,Po co prowokujecie?" Prowokujemy? W jaki
    >delikatniejszy
    >sposób dwóch chłopaków może okazać sobie czułość na ulicy? Czy pary
    >hetero
    >też się tak zaczepia? - stwierdza Dawid.>>
    -warszawie-na-ulicy-bo-trzymali-sie-za/ar/c11-273002
    6

    Ano - takie mamy "warunki kulturowe". Ale nozem nie ugodzili, nawet
    po pysku nie oberwali.
    Tekst sprzed 7 lat - nadal tak samo? 7 lat to za malo na zmiane
    kultury, ale ilosci mogly sie zmienic.

    No i to wrazenia z jednego spaceru, czy z 4 dni?
    Bo moze wcale nie tak czesto bylo, jak sie wydaje.

    Ale dla porownania - tak to wyglada w kraju seksualnej wolnosci
    https://www.mojaniderlandia.pl/aktualnosci/niderland
    y-dwukrotny-homofobiczny-atak-na-pare-z-amsterdamu-4
    573.html

    J.

  • 42. Data: 2021-03-18 11:34:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Mar 2021 19:40:02 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie widzę przyjemności w chodzeniu za rękę z facetem, ale widziałem już
    > tylu dziwaków w swoim mieście, że nie uwierzę w bajeczki w jakieś
    > dyskryminacje. Są tak samo traktowani jak inni (czyli jak każdy czasem
    > wpierdol można dostać).

    Obracam się w zupełnie innych kręgach, w których wpierdol nie jest
    codziennością, ale wśród brunatnych niezawodnie panują zupełnie inne, w
    pełni aryjskie, porządki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2021-03-18 11:40:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

  • 44. Data: 2021-03-18 12:52:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

  • 45. Data: 2021-03-18 14:21:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    >Obracam się w zupełnie innych kręgach, w których wpierdol nie jest
    >codziennością,

    Obracasz sie, obracasz, ale kiedys oberwiesz :-)

    > ale wśród brunatnych niezawodnie panują zupełnie inne, w
    >pełni aryjskie, porządki.

    A bylo nie wchodzic w aryjskie dzielnice :-)

    J.

  • 46. Data: 2021-03-19 12:15:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-03-18 o 11:34, Olin pisze:

    > Obracam się w zupełnie innych kręgach, w których wpierdol nie jest
    > codziennością, ale wśród brunatnych niezawodnie panują zupełnie inne, w
    > pełni aryjskie, porządki.

    To by znaczyło, że homoseksualiści, zwłaszcza ci "prześladowani"
    obracają się w kręgu, gdzie łatwo o wpierdol. Kolejny powód, aby się od
    nich trzymać z daleka :)

    --
    Liwuisz

  • 47. Data: 2021-03-19 12:32:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Mar 2021 12:15:03 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > homoseksualiści, zwłaszcza ci "prześladowani"
    > obracają się w kręgu, gdzie łatwo o wpierdol.

    Nie mam pojęcia, ilu gejów jest w ONR i jego kibolskich klonach, ale skoro
    twierdzisz, że w nich dominują, to wierzę na słowo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2021-03-19 12:51:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To by znaczyło, że homoseksualiści, zwłaszcza ci "prześladowani"
    >obracają się w kręgu, gdzie łatwo o wpierdol. Kolejny powód, aby się
    >od nich trzymać z daleka :)

    Taa ... w kregu "Warszawa" ?

    J.

  • 49. Data: 2021-03-19 12:51:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 12:32, Olin pisze:

    > Nie mam pojęcia, ilu gejów jest w ONR i jego kibolskich klonach, ale skoro
    > twierdzisz, że w nich dominują, to wierzę na słowo.

    Możliwe. Homoseksualistom jak widać bardzo blisko do faszystów.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2021-03-19 13:58:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-19 o 12:51, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Taa ... w kregu "Warszawa" ?

    Kiedyś mieli miejsce spotkań w "Grzybku"- kiblu przy PL. Trzech Krzyży.
    Teraz tam jest restauracja wietnamska :D

    Gdzieś czytałam, że w Warszawie mają swoje kluby z wejściem na szyfr.
    Pokoje, sauna, tańce itd

    --
    animka