  • 1. Data: 2005-08-05 19:12:19
    Temat: Lokale tylko dla kobiet
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    W dzisiejszym "Przekroju" artykuł "Facetom wstęp wzbroniony".
    W Częstochowie funkcjonuje klubokawiarnia "Babie lato", na zewnątrz
    tabliczka "Klub tylko dla kobiet". Mężczyzn wpuszcza się do ogródka, pod
    warunkiem, że ...włożą perukę. Peruki są dwie: zielona i marchewkoworuda z
    warkoczami.

    Multikino. W każdy wtorek o 20.00 seanse tylko dla kobiet pn. "Kino na
    obcasach". Mężczyzn nie wpuszcza się.

    Jakie są szanse zrobienia im kuku z art. 138 kw?

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 2. Data: 2005-08-05 19:33:47
    Temat: Re: Lokale tylko dla kobiet
    Od: "gee" <g...@w...amozenie.pl>

    > Jakie są szanse zrobienia im kuku z art. 138 kw?
    A kanjpy/kluby/restauracje/kawiarnie/dyskoteki do ktorych:
    - wpuszcza sie tylko pelnoletnich
    - starszych niz 21
    - nie wpuszcza sie w stroju sportowym
    - wpuszcza sie tylko w strojach wieczorowych
    - wpuszcza sie tylko na podstwie kart stalego klienta
    - wpuszcza selekcjober/bramkarz na podstwie wlasnego widzi mi sie....

    To duzo szerszy temat niz tylko ? i ?

    pzdr
    Gee

  • 3. Data: 2005-08-05 20:26:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gee" <g...@w...amozenie.pl> napisał w wiadomości

    > A kanjpy/kluby/restauracje/kawiarnie/dyskoteki do ktorych:
    > - wpuszcza sie tylko na podstwie kart stalego klienta

    I to jedyny przypadek zgodny z prawem. Pod warunkiem, ze sprzedają karty
    stałego klienta.

  • 4. Data: 2005-08-05 21:06:37
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 5 Aug 2005 21:12:19 +0200, Roman G.
    <news:6tu9lbnjzw42.1okp5mhnmm84f.dlg@40tude.net> napisał(a):

> [...]

    > obcasach". Mężczyzn nie wpuszcza się.

    > Jakie są szanse zrobienia im kuku z art. 138 kw?

    Dlaczego jesteś taki mściwy?
    Macie przecież też swoje męskie-gejowskie kluby. W Warszawie jest tego
    multum. Więcej nic normalnych klubów i jakoś nikt niepożądany się tam nie
    pcha.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2005-08-05 21:25:37
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Jakie są szanse zrobienia im kuku z art. 138 kw?

    Na pierwszy rzut oka przed udzieleniem jednoznacznej odpowiedzi zastanowiłbym
    się czy kawiarnia, pub, czy kino to działalność usługowa w rozumieniu tego
    przepisu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2005-08-06 05:37:13
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2005 21:25:37 +0000 (UTC), Dredd napisał(a) w wiadomości:

    > Na pierwszy rzut oka przed udzieleniem jednoznacznej odpowiedzi zastanowiłbym
    > się czy kawiarnia, pub, czy kino to działalność usługowa w rozumieniu tego
    > przepisu.

    Co masz na myśli?