  • 1. Data: 2005-08-05 18:42:38
    Temat: wyjazd do Niemiec bez paszportu
    Od: "gee" <g...@w...amozenie.pl>

    Witam!
    Wiem ze po wejsciu do Unii mozemy przekraczac granice na podstwie dowodow
    osobistych
    Sek w tym, ze osoba, ktora chce wyjechac nie ma nowego dowodu tylko stary.
    Czy uda sie przekroczyc granice na starym dowodzie?
    A moze wystarczy prawo jazdy?

    Pozdrawiam
    gee

  • 2. Data: 2005-08-05 18:49:25
    Temat: Re: wyjazd do Niemiec bez paszportu
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    RadXcell answers to gee,
    who wrote in
> [...]
    > Sek w tym, ze osoba, ktora chce wyjechac nie ma nowego dowodu
    > tylko stary. Czy uda sie przekroczyc granice na starym dowodzie?

    jesli dowod jest wazny w Polsce, mozna na niego przekraczac
    granice..

    pozdr,
    rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyl.pl/qghg

  • 3. Data: 2005-08-05 19:10:06
    Od: "gee" <g...@w...amozenie.pl>

    > jesli dowod jest wazny w Polsce, mozna na niego przekraczac
    > granice..

    a co to oznacza ?
    czy nie wszystkie stare dowody sa jeszcze wazne?
    Sam mam nowy wiec jestem ignorantem.
    Czyt dowod wystawiony w 1978 jest jeszcze wazny , wlasciciel to rocznik 1960
    ?

    pzdr
    Gee

  • 4. Data: 2005-08-05 21:55:19
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 05/08/2005 21:10, gee wrote :

> [...]
    > Sam mam nowy wiec jestem ignorantem.
    > Czyt dowod wystawiony w 1978 jest jeszcze wazny , wlasciciel to rocznik 1960
    Ważne są (do dnia 31 grudnia 2007 roku) dowody osobiste wydane po roku 1961.
    Dowód z 1978 r. należało wymienić do końca grudnia 2004 r.

    http://www.mswia.gov.pl/index.php?dzial=72&id=30#Kie
    dy2

    Zobacz też:

    http://42.pl/url/dz7 -- art. 2 ustawy nowelizującej...