  • 21. Data: 2013-03-01 14:56:03
    Temat: Re: Listy do byłego lokatora
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2013 08:35:23 -0800, Ambalabamba napisał(a):

    > Dzisiejszy poszedł do utylizacji, ale w sumie nie sprawdzałem czy
    > skrzynka ma osobna komorę na zwroty :)

    Nowa euro-skrzynka nie ma. Bo niby który z dostawców poczty miałby je
    odbierać?

  • 22. Data: 2013-03-01 22:15:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Mar 2013, animka wrote:

    > Kod do wejścia mają raczej od dozorcy.
    > Ciekawa jestem jaki on szmal za pozwolenie na wejście i zaśmiecanie
    > skrznek dostaje.

    Tak z czystej ciekawości - Ty nie chcesz zauważyć, że w myśl aktualnych
    przepisów za uniemożliwienie "zaśmiecania skrzynek" jest do 10 000 zł
    mandatu?
    Czytałaś przynajmniej inne posty w wątku?

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-03-03 11:05:49
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2013-03-01 14:56, jureq pisze:

    > Nowa euro-skrzynka nie ma. Bo niby który z dostawców poczty miałby je
    > odbierać?

    To jedno, a co to za dziwne rozważania, że można listonoszowi dać
    "zwrot" albo wrzucić do skrzynki "zwrot"? Kto niby ma i do kogo zwrócić
    i kto ma za to zapłacić? :) To fajny miejski mit z tymi zwrotami, ale
    niestety nie działa.

    --
    Tomek Głowacki

  • 24. Data: 2013-03-03 11:44:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek Głowacki wrote:

> [...]
    > "zwrot" albo wrzucić do skrzynki "zwrot"? Kto niby ma i do kogo zwrócić
    > i kto ma za to zapłacić? :) To fajny miejski mit z tymi zwrotami, ale

    a wyjedz za granice i okaze sie ze dziala ze mozna i ze da sie.

  • 25. Data: 2013-03-03 12:07:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ambalabamba" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Generalnie ten człowiek jest dziwny, bo bywało, że przychodziły tutaj karty
    > kredytowe i debetowe - z tymi akurat czekałem miesiąc, > może by przyszedł. Po
    > 30 dniach wywaliłem do śmieci, bo szkoda mi marnować na to miejsca.

    Dostałeś z PIN? Jak tak to trzeba było korzystać. :)

  • 26. Data: 2013-03-03 17:33:28
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Ambalabamba wrote:
    > Nie są to oczywiście listy polecone tylko zwykłe, głównie z
    > banków oraz operatorów komórkowych

    Na przedniej stronie listu piszesz - zwrócić do nadawcy
    i strzałka w kierunku nadruku adresu nadawcy.
    Na tylnej stronie listu piszesz:
    Adresat nieznany - wymeldowany administracyjnie!
    i podpisujesz się czytelnie jakimkolwiek imieniem i nazwiskiem
    z funkcją w nawiasie (właściciel pocztowej skrzynki oddawczej) i
    datą. Następnie robisz kserokopię obu stron listu.
    Oddajesz list na poczcie jako zwrot przesyłki firmowej
    (ale potwierdzenia od poczty na to nie dostaniesz).

  • 27. Data: 2013-03-05 18:33:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 03 Mar 2013 17:33:28 +0100, poszukiwacz
    <o...@g...com> wrote:

    >Oddajesz list na poczcie jako zwrot przesyłki firmowej
    >(ale potwierdzenia od poczty na to nie dostaniesz).
    Na ktorej poczcie? Tzn u ktorego operatora? :)

    WAM

  • 28. Data: 2013-03-05 18:45:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-05 17:33:26 +0000, WAM <n...@n...nopl.pl> said:

    > Na ktorej poczcie? Tzn u ktorego operatora? :)

    Dobre pytanie.
    Bo na razie taki np. InPost tak oznacza swoje przesyłki że łatwo
    odróżnić od reszty.
    Plus pieczątki na znaczkach no i listonosz.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2013-03-05 19:02:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 18:45:57 UTC+1 użytkownik Bydlę napisał:

    > Bo na razie taki np. InPost tak oznacza swoje przesyłki że łatwo
    >
    > odróżnić od reszty.
    >
    > Plus pieczątki na znaczkach no i listonosz.

    Tylko co mi po tym skoro InPost nie ma w moim mieście placówki. Kilka razy list
    wysłany InPostem dostałem ale gdybym chciał go zwrócić to nie mam pojęcia gdzie i
    komu w moim mieście. Wg info z netu najbliższa mi placówka InPost to 50km.;)

  • 30. Data: 2013-03-05 22:19:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-05 19:02, Kris pisze:

> [...]
    komu w moim mieście. Wg info z netu najbliższa mi placówka InPost to 50km.;)
    To odeślij na poczcie pierwszej lepszej.

    --
    animka