  • 11. Data: 2013-02-27 16:34:24
    Temat: Re: Listy do byłego lokatora
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2013 16:27:13 UTC+1 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:
    > A) a jaki przepis daje obowiązek skrzynki?
    Znowelizowana ustawa pocztowa

  • 12. Data: 2013-02-27 17:35:23
    Od: Ambalabamba <f...@g...com>

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi, korzystam z google groups a tutaj są kosmiczne
    problemy z kodowaniem i wyświetlaniem postów, stąd mogą pojawić się problemy z moimi
    wpisami.

    Niestety ale listonosz to leń któremu nie chce się przynosić nawet poleconych, tylko
    zostawia awiza... albo nie zostawia (niedawno musiałem iść na pocztę sam, bo nie było
    ani listu ani awizo, co się okazało - list leżał sobie na zapleczu, bez żadnego
    wpisu, że był awizowany i takie tam, w rejestrze też go nie było). Więc rozmowa
    raczej by nic nie dała. A nie mam szczęścia, żeby go akurat spotkać więc nawet nie
    mam możliwości dać mu do zrozumienia.

    Po miesiącu gdy wróciłem do mieszkania w skrzynce było kilkanaście ulotek i
    kilkanaście listów do byłego lokatora - to chyba obrazuje skale problemu.

    Dzisiejszy poszedł do utylizacji, ale w sumie nie sprawdzałem czy skrzynka ma osobna
    komorę na zwroty :)

    Generalnie ten człowiek jest dziwny, bo bywało, że przychodziły tutaj karty kredytowe
    i debetowe - z tymi akurat czekałem miesiąc, może by przyszedł. Po 30 dniach
    wywaliłem do śmieci, bo szkoda mi marnować na to miejsca.

    A co do ulotek, to irytują mnie jeszcze bardziej. To powinno być regulowane prawnie.

  • 13. Data: 2013-02-27 17:46:58
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-27 16:21, Kris pisze:

    > https://www.google.com/search?q=brak+skrzynki+kara+1
    0tys&rls=com.microsoft:pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startInd
    ex=&startPage=1

    ... no to tylko czekać, aż zaczną drzeć skórę ze spółdzielni i wspólnot,
    gdzie skrzynki są na klatce schodowej za drzwiami otwieranymi domofonem.
    (Tfu, by w złą godzinę nie wypowiedzieć)

    No to ja mam inną propozycję - skrzynka, owszem, na zewnątrz budynku,
    ale bez dna... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2013-02-28 13:23:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.02.2013 16:34, Kris pisze:
    > Znowelizowana ustawa pocztowa

    Hm... wygląda na to, że musi być na dole (swoją szosą ciekawe czy ,,za
    domofonem'' spełnia warunki ustawy o dostępności).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2013-02-28 13:27:05
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Hm... wygląda na to, że musi być na dole (swoją szosą ciekawe czy ,,za
    > domofonem'' spełnia warunki ustawy o dostępności).

    zalezy czy listonosz ma kod czy nie :) Swoja droga - duzo "sluzb"
    wszelakich dostaje kody "techniczne" dostepu do miejsc za domofonem,
    wiec mozna to chyba nazwac dostepnoscia.

  • 16. Data: 2013-02-28 13:37:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.02.2013 13:27, Mr. Misio pisze:

    > zalezy czy listonosz ma kod czy nie

    No nie ma, bo przecie ustawa ma zrównywać wszystkich ,,listonoszy'', nie
    tylko tych prawdziwych z Poczty Polskiej, ale także różnych śmieciarzy z
    InPostu czy innych Ulotkonoszy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2013-02-28 13:40:48
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > No nie ma, bo przecie ustawa ma zrównywać wszystkich ,,listonoszy'', nie
    > tylko tych prawdziwych z Poczty Polskiej, ale także różnych śmieciarzy z
    > InPostu czy innych Ulotkonoszy.

    Ulotkonoszy też?

  • 18. Data: 2013-02-28 13:42:35
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Mr. Misio napisał:

    > Ulotkonoszy też?

    W sesnie - korespondencja pod dany adres jest zaadresowana, ulotka nie
    jest korespondencją bo nie ma na niej mojego imienia, adresu itp. Nie ma
    tez adresu nadawcy - zeby odeslac :]

  • 19. Data: 2013-03-01 01:40:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-28 13:42, Mr. Misio pisze:

    > W sesnie - korespondencja pod dany adres jest zaadresowana, ulotka nie
    > jest korespondencją bo nie ma na niej mojego imienia, adresu itp. Nie ma
    > tez adresu nadawcy - zeby odeslac :]

    --
    animka

  • 20. Data: 2013-03-01 01:47:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > W sesnie - korespondencja pod dany adres jest zaadresowana, ulotka nie
    > jest korespondencją bo nie ma na niej mojego imienia, adresu itp. Nie ma
    > tez adresu nadawcy - zeby odeslac :]

    U nas to dziewczyna gospodarza domu przebiera sie w czerwony mundurek i
    pełno tego chłamu wrzucają do skrzynek. Kod do wejścia mają raczej od
    dozorcy. Ciekawa jestem jaki on szmal za pozwolenie na wejście i
    zaśmiecanie skrznek dostaje.
    Jak wrzucają ulotki do skrzynek na korytarzu to "gospodarza" oczywiście
    nie ma. Schował się gdzieś.

    --
    animka