  • 31. Data: 2013-03-06 09:23:58
    Temat: Re: Listy do byłego lokatora
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 marca 2013 22:19:48 UTC+1 użytkownik animka napisał:
    > To odeślij na poczcie pierwszej lepszej.
    Ty tak od rana pod wpływem?

  • 32. Data: 2013-03-06 12:14:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Mar 2013, Kris wrote:

    > W dniu wtorek, 5 marca 2013
    > 22:19:48 UTC+1 użytkownik animka napisał:
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > Ty tak
    > od rana pod wpływem?
    ^^^^^^^

    A to zależy w której strefie czasowej siedzicie.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2013-03-07 20:06:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-06 09:23, Kris pisze:
    > Ty tak od rana pod wpływem?

    Nie. Zaniosłabym na pocztę powiedziała co trzeba i poprosiła o odeslanie
    listu do nadawcy.

    --
    animka

  • 34. Data: 2013-03-08 12:31:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.03.2013 20:06, animka pisze:

    > Nie. Zaniosłabym na pocztę powiedziała co trzeba i poprosiła o odeslanie
    > listu do nadawcy.

    No tak, tylko komu się chce latać i płacić za kopertę i za przesyłkę ?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2013-03-08 16:23:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Mar 2013, animka wrote:

    > Nie. Zaniosłabym na pocztę powiedziała co trzeba i poprosiła o odeslanie
    > listu do nadawcy.

    A oni by posłali po prośbie czy po naklejeniu znaczka?

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2013-03-08 20:09:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A oni by posłali po prośbie czy po naklejeniu znaczka?

    No i zapewne po poprawnym zaadresowaniu nowej koperty. Ale w sumie czy
    to Twoja sprawa co by Animka zrobiła? Ona by zaniosła na pocztę,
    powiedziała co trzeba (poproszę kopertę i znaczek) i poprosiła o
    odesłanie tego listu do nadawcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2013-03-09 09:12:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Mar 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No i zapewne po poprawnym zaadresowaniu nowej koperty. Ale w sumie czy to
    > Twoja sprawa co by Animka zrobiła?

    Oczywiście.
    Człowiek uczy się całe życie, to i chciałem się dowiedzieć czego
    można przy okazji się douczyć.
    Pytałem przecież :P

    > Ona by zaniosła na pocztę, powiedziała co
    > trzeba (poproszę kopertę i znaczek)

    A to tylko Twoje domniemanie - wolałem się upewnić :>

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2013-03-09 19:37:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A to tylko Twoje domniemanie - wolałem się upewnić :>

    No jak domniemanie. Sama to napisała. To przecież jej słowa. Ja
    dopisałem tylko nawias, ale ponieważ to Jedyna Zgodna Z Prawem Możliwość
    [1] to żadne domniemanie.

    [1] No bo możliwość ,,wyślijcie to k-wa bo jak nie, to wam każę
    przeinstalować sterowniki do karty graficznej'' odrzucam jako że
    rozmawiamy o prawie i legalnych metodach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2013-03-10 10:10:34
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > No tak, tylko komu się chce latać i płacić za kopertę i za
    > przesyłkę ?
    Przesyłki firmowe czyli te ostemplowae "Opłata pobrana, umowa nr
    xxx" muszą być odesłane na koszt firmy. Wystarczy zrobić
    adnotacje "Zwrócić do nadawcy --->" "Adresat nieznany".

  • 40. Data: 2013-03-10 13:55:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.03.2013 10:10, poszukiwacz pisze:
    > Przesyłki firmowe czyli te ostemplowae "Opłata pobrana, umowa nr xxx"
    > muszą być odesłane na koszt firmy. Wystarczy zrobić adnotacje "Zwrócić
    > do nadawcy --->" "Adresat nieznany".

    tak, tak, na pewno konkurencja to zrobi...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek