  • 1. Data: 2008-01-10 11:49:45
    Temat: Linki lub wstawianie filmow z YouTube
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    1.
    Czy łamię prawo, jesli na swojej stronie www
    umieszczę link (zwykly link) do konkretnego filmiku
    na YouTube, który ktoś tam zamieścł, a filmik jest
    teledyskiem z piosenką jakiegoś tam zespołu.
    Osoba zamieszczająca nagrała go z TV i zmieściła,
    prawdopodobnie łamiąc tym samym regulamin
    YouTube oraz prawa autorskie w swoim kraju.
    Prawdopodobnie - bo skad ja mam wiedzieć, czy przyapdkiem
    nie uzyskała na to zgody zespołu?

    2.
    Pytanie j.w. - z tą różnica, że nie chodzi o zwykly link,
    ale o wstawienie tego filmiku na moją stronę jako
    działajacego obiektu flash, pobieranego zewnętrznie
    z YouTube?

    Dziękuję,

    latet