  • 1. Data: 2016-01-12 18:39:26
    Temat: Re: Nowy blok - sprzedaż alkoholu - 200 m przedkoszle
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Myślę o zakupie mieszkania.
    > Czytam sobie umowę od developera i tam jest zapis, że w bloku będą lokale
    > usługowe (parter) i nabywca mieszkania (na kondygnacjach 1+)zgadza się na
    > to aby w tych lokalach usługowych były m.in. restauracja, banki, .....
    > sklep z alkoholem.
    > Nie wiem czy będzie chętny na taki sklep ale mam pytanie.
    > Czy jeśli 200m od tego bloku stoi przedszkole, jeśli 20m od tego bloku
    > jest plac zabaw dla dzieci to .. czy w tym bloku może powstać sklep
    > (obojętnie czy duży czy mały) sprzedający np. piwo albo wyżej
> [...]
    Są na to __bezwzględne__ pszepisy co do odległości od szkoły, ale nie
    pamiętam jaka to odległość. Bezwzględne znazy, ze zgoda wspulnoty nie
    wystarczy.

    --
    Skasowali mi stronę:
    _____ http://ortografia.ma7.eu _____ zmiana adresu strony

  • 2. Data: 2016-01-12 20:48:37
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    W dniu 2016-01-12 o 18:39, Stokrotka pisze:

    > Są na to __bezwzględne__ pszepisy co do odległości od szkoły, ale nie
    > pamiętam jaka to odległość. Bezwzględne znazy, ze zgoda wspulnoty nie
    > wystarczy.

    Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi nie
    określa szczegółowych wymogów dotyczących usytuowania miejsc sprzedaży
    alkoholu. To ustala rada gminy lub miasta.

  • 3. Data: 2016-01-13 11:17:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi nie
    > określa szczegółowych wymogów dotyczących usytuowania miejsc sprzedaży
    > alkoholu. To ustala rada gminy lub miasta.

    Nie pisz bzdur, w prawie jest sprecyzowane co do metra.
    Wiem, na osiedlu był/ jest taki sklep.
    By spełnić wymogi zmieniono miejsce dżwi w sklepie.

    --
    skasowano mi stronę: