  • Data: 2004-02-28 13:15:06
    Temat: Likwidacja funduszu alimentacyjnego
    Od: "XXX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś z Was Jest w stanie wytłumaczyć jak będzie wyglądała sytuacja
    samotnie wychowujących matek po likwidacji funduszu?
    W tej chwili zaległe alimenty od byłego męża ściąga komornik a na bieżąco
    wypłaca fundusz, bo pensja byłego męża nie wystarczała na pokrycie
    wyszystkiego.
    czy jeśli fundusz zlikwidują to będzie mi musiało wystarczyć 200 zł na każde
    dziecko bo tyle daje mąż?
    I jeśli ta kwota jest tylko połową tego co przyznał mi sąd to bede mogła
    kierować sprawe do komornika?