  • Data: 2004-02-28 22:12:31
    Temat: Re: Likwidacja funduszu alimentacyjnego
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XXX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c1r2ts$mgr$1@atlantis.news.tpi.pl

    > I tak nie bedziesz wiedzial kim jestem. Moge być równie dobrze
    > prostytutką o imieniu Lola jak i księdzem Tadeuszem. I tak sie nigdy
    > nie dowiesz. Naprawde nie wiem jakie to ma znaczenie jak sie nazywam, a
    > raczej co wpisze w miejsce podpisu.

    ROTFL Nie wiem dlaczego mi odpowiadasz skoro post
    który cytujesz był skierowany do "xmarcela"?. To czy
    jesteś prostytutką czy księdzem nikogo tu nie obchodzi.
    Samo podanie imienia_nicka niczego nie sugeruje, a
    wykonywanego zawodu nie ma potrzeby podawać.

    > Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie to porostu nie pisz!!!

    Już przedtem pisałem, że odpowiedź była już gotowa.
    Nawiasem mówiąc już to kiedyś komuś wyjaśniałem
    więc wystarczy, że dokładnie przeglądniesz wątki i
    znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli czujesz się świetnie, nie martw się, to minie."