  • Data: 2004-02-28 21:57:29
    Temat: Re: Likwidacja funduszu alimentacyjnego
    Od: "XXX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:c1qqi2$h5f$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "xmarcel" <x...@l...czasopisma.pl> napisał
    > w wiadomości news:c1qp2l$ned$2@news.lublin.pl

    > To jest *Twoje* zdanie, ale pozwól abym
    > mógł mieć swoje zdanie, OK?

    > Ty udajesz czy naprawdę tak masz?. To o co
    > pytasz to jest *nazwa konta* w czytniku z
    > którego wysyłam news'y. *Podpis* zawsze
    > powinien znajdować się *pod delimiterem* ,
    > a zarazem tekstem posta. Ty nie podpisujesz
    > swoich postów..., ale to już jest sprawa
    > kultury osobistej i lekceważącego traktowania
    > współgrupowiczów.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
> [...]
    Nie wiem czy zauważyłeś ale nie wszyscy sie podpisują tak jak ty byś sobie
    tego życzył.
    Pozatym to jak sie podpisuje nie ma większego znaczenia.
    I tak nie bedziesz wiedzial kim jestem. Moge być równie dobrze prostytutką o
    imieniu Lola jak i księdzem Tadeuszem. I tak sie nigdy nie dowiesz.
    Naprawde nie wiem jakie to ma znaczenie jak sie nazywam, a raczej co wpisze
    w miejsce podpisu.
    Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie to porostu nie pisz!!!