  • 1. Data: 2004-02-28 13:15:06
    Temat: Likwidacja funduszu alimentacyjnego
    Od: "XXX" <a...@i...pl>

    Czy ktoś z Was Jest w stanie wytłumaczyć jak będzie wyglądała sytuacja
    samotnie wychowujących matek po likwidacji funduszu?
    W tej chwili zaległe alimenty od byłego męża ściąga komornik a na bieżąco
    wypłaca fundusz, bo pensja byłego męża nie wystarczała na pokrycie
    wyszystkiego.
    czy jeśli fundusz zlikwidują to będzie mi musiało wystarczyć 200 zł na każde
    dziecko bo tyle daje mąż?
    I jeśli ta kwota jest tylko połową tego co przyznał mi sąd to bede mogła
    kierować sprawe do komornika?

  • 2. Data: 2004-02-28 13:43:46
    Temat: Re: Likwidacja funduszu alimentacyjnego
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "XXX" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z Was Jest w stanie wytłumaczyć jak będzie wyglądała sytuacja
    > [.........................]

    Już napisałem odpowiedż, ale gdy zwróciłem uwagę
    na brak podpisu (anonimom mówimy - precz) i te
    "XXX" które mi się jakoś tak dziwnie kojarzą to sobie
    odpuściłem i tylko to napisałem.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Niejasność jest wielkością niezmienną.

  • 3. Data: 2004-02-28 15:27:05
    Od: "XXX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na brak podpisu (anonimom mówimy - precz) i te
    > "XXX" które mi się jakoś tak dziwnie kojarzą to sobie

    Bardzo przepraszam! Nie sądziłam że to takie ważne.
    Majka

  • 4. Data: 2004-02-28 19:09:45
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia sob 28. lutego 2004 14:43 , osobnik podajacy sie za Andrzej_K. byl
    laskaw napisac:

    > Już napisałem odpowiedż, ale gdy zwróciłem uwagę
    > na brak podpisu (anonimom mówimy - precz) i te
    > "XXX" które mi się jakoś tak dziwnie kojarzą to sobie
    > odpuściłem i tylko to napisałem.

    naprawde przesadzasz

    ps. Andrzej_K - to jest podpis?
    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 5. Data: 2004-02-28 19:34:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@l...czasopisma.pl> napisał
    w wiadomości news:c1qp2l$ned$2@news.lublin.pl

    > [..................]
    > naprawde przesadzasz

    To jest *Twoje* zdanie, ale pozwól abym
    mógł mieć swoje zdanie, OK?

    > ps. Andrzej_K - to jest podpis?

    Ty udajesz czy naprawdę tak masz?. To o co
    pytasz to jest *nazwa konta* w czytniku z
    którego wysyłam news'y. *Podpis* zawsze
    powinien znajdować się *pod delimiterem* ,
    a zarazem tekstem posta. Ty nie podpisujesz
    swoich postów..., ale to już jest sprawa
    kultury osobistej i lekceważącego traktowania
    współgrupowiczów.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 6. Data: 2004-02-28 20:32:53
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia sob 28. lutego 2004 20:34 , osobnik podajacy sie za Andrzej_K. byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > a zarazem tekstem posta. Ty nie podpisujesz
    > swoich postów..., ale to już jest sprawa
    > kultury osobistej i lekceważącego traktowania

    ups, rzeczywiscie
    juz to zmieniam
    przepraszam wszystkich urazonych skladnia moich postow
    --
    pozdrawiam, xmarcel

  • 7. Data: 2004-02-28 21:57:29
    Od: "XXX" <a...@i...pl>

> [...]
    > a zarazem tekstem posta. Ty nie podpisujesz
    > swoich postów..., ale to już jest sprawa
    > kultury osobistej i lekceważącego traktowania

    Nie wiem czy zauważyłeś ale nie wszyscy sie podpisują tak jak ty byś sobie
    tego życzył.
    Pozatym to jak sie podpisuje nie ma większego znaczenia.
    I tak nie bedziesz wiedzial kim jestem. Moge być równie dobrze prostytutką o
    imieniu Lola jak i księdzem Tadeuszem. I tak sie nigdy nie dowiesz.
    Naprawde nie wiem jakie to ma znaczenie jak sie nazywam, a raczej co wpisze
    w miejsce podpisu.
    Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie to porostu nie pisz!!!

  • 8. Data: 2004-02-28 22:12:31
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]
    > prostytutką o imieniu Lola jak i księdzem Tadeuszem. I tak sie nigdy
    > nie dowiesz. Naprawde nie wiem jakie to ma znaczenie jak sie nazywam, a

    ROTFL Nie wiem dlaczego mi odpowiadasz skoro post
    który cytujesz był skierowany do "xmarcela"?. To czy
    jesteś prostytutką czy księdzem nikogo tu nie obchodzi.
    Samo podanie imienia_nicka niczego nie sugeruje, a
    wykonywanego zawodu nie ma potrzeby podawać.

    > Jeśli nie jesteś w stanie odpowiedzieć na pytanie to porostu nie pisz!!!

    Już przedtem pisałem, że odpowiedź była już gotowa.
    Nawiasem mówiąc już to kiedyś komuś wyjaśniałem
    więc wystarczy, że dokładnie przeglądniesz wątki i
    znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli czujesz się świetnie, nie martw się, to minie."

  • 9. Data: 2004-02-29 08:34:11
    Od: "malgorzata" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z Was Jest w stanie wytłumaczyć jak będzie wyglądała sytuacja
    > samotnie wychowujących matek po likwidacji funduszu?
    > od 1.05.2004 wchodzi w zycie Ustawa o swiadczeniach rodzinnych ktora
    regulowac bedzie sprawy zwiazane m.in. z zasilkami rodzinnymi i dodatkami do
    nich-np dodatki w zamian za likwidowane alimenty z funduszu.
    Jesli chcesz caly tekst ustawy-napisz na priv-nawet dosc jasno napisana ustawa!
    Pozdrowienia