  • 1. Data: 2002-10-02 15:54:07
    Temat: Licencja programu
    Od: "jarek" <f...@2...pl>

    witam
    ponizsze to fragment umowy licencyjnej:
    "Producent udziela Nabywcy prawa użytkowania programu na jednym komputerze
    (jednym stanowisku komputerowym) w tym samym czasie. "
    Jezeli moja dzialalnosc jest jednoosobowa, w przypadku zakupu drugiego
    komputera i wgraniu go (programu) na tenze, nie narusze umowy, poniewaz nie
    mam mozliwosci pracowac na dwoch komp. w tym samym czasie.
    Ciagle jest to jedno stanowisko, poniewaz drugie jest nieuzywane, poniewaz
    jestem sam.
    Prosze o potwierdzenie slusznosci mojego rozumowania (lub nie)
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-10-02 18:44:37
    Temat: Re: Licencja programu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    jarek wrote:

    > witam
    > ponizsze to fragment umowy licencyjnej:
    > "Producent udziela Nabywcy prawa użytkowania programu na jednym komputerze
    > (jednym stanowisku komputerowym) w tym samym czasie. "

    No jasno pisze ze chodzi o uzywanie jednej kopii na raz.
    Czyli mozesz miec program zainstalowany w pracy, w domu i jeszcze na
    laptopie. I dopoki uzywasz tylko jednego na raz jest wszystko OK.