  • 1. Data: 2002-10-02 14:09:36
    Temat: Głośna muzyka
    Od: l...@p...onet.pl

    Mam pytanie jak jest z głośnym sluchanei muzyki w godzinach dziennych (poza
    godzinami ciszy nocnej). chodzi mi o ewentualne skargi sąsiadow lub ludzi
    pracujących na parterze bunku - tereny biurowe. Czy są jakieś ustalenia
    zabraniajace mi sluchania głośnej muzyki?

  • 2. Data: 2002-10-02 14:24:40
    Temat: Re: Głośna muzyka
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <Czy są jakieś ustalenia
    > zabraniajace mi sluchania głośnej muzyki?

    Tak. Kultura

    HaNkA

  • 3. Data: 2002-10-02 21:43:39
    Od: l...@p...onet.pl

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <Czy są jakieś ustalenia
    >
    > Tak. Kultura

    Ehhh... pyatam sie o konkretne akty prawne - czy moje zachowanie jest
    bezprawne. z drugiej strony gdybym to nie ja był tym sluchającym ale tym
    któremu pzreszakdzaja odgłosy zza ściany od sasiadów: mogła by to być głosna
    muzyka lub tez inne przypadki.

    Przyklad który wymyślilem jest wyssany z palca - nikomu nie pzreszkadzam i nie
    słucahm zbyt głośo muzyki ale zaciekawiła mnie ta kwestia. Niestety nie
    dostalem odpowiedzi... może bgybym przedstawil sie jako ofiara to ktoś by
    pomógł - a tak nie jestem ani ofiarą ani ta "niekulturalną" osobą.