  • 31. Data: 2007-01-19 23:44:11
    Temat: Re: Licencja WINDOWS 2000 OEM
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:

    > Akurat dla MS dowodem na legalność są _DOWOLNE DWA Z TRZECH_ elementów:
    > płyta, naklejka, faktura.

    A co kogo obchodzi, co jest dowodem legalności dla mikrosyfa? Ważne, co
    będzie dla sądu.

  • 32. Data: 2007-01-20 00:54:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A co kogo obchodzi, co jest dowodem legalności dla mikrosyfa? Ważne, co
    > będzie dla sądu.

    Tylko że normalnie to oskarżonemu powinno się udowodnić nielegalność, a
    nie on powinien udowadniać swoją legalność. Czyli zamiast 'co jest
    dowodem na legalność' powinny padać pytania 'jak prokurator zamierza mi
    udowodnić, że uzyskałem program od osoby nieuprawnionej', albo że
    'uzyskałem program rozpowszechniany bez uprawnień'.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 33. Data: 2007-01-20 02:14:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Tylko że normalnie to oskarżonemu powinno się udowodnić nielegalność, a
    > nie on powinien udowadniać swoją legalność. Czyli zamiast 'co jest

    Oczywiście, oczywiście... Jeśli masz być taki dokładny, to proszę bardzo
    tłumaczenie na język dokładny: ;->

    Spook: "Akurat dla MS dowodem na nielegalność jest brak więcej jak
    jednego z trzech elementów: płyta, naklejka, faktura."

    Ja: "A co kogo obchodzi, co jest dowodem nielegalności dla mikrosyfa?
    Ważne, co będzie dla sądu."

    Faktury nie mam, bo wyrzuciłem (nie wpisywałem w koszta, więc nie muszę
    mieć), naklejkę wyrzuciłem wraz ze starą niewygodną i zniszczoną
    obudową, a nośnik-jak widać, jest oryginalny.

    I co mi mikrosyf zrobi? ;->

  • 34. Data: 2007-01-20 11:28:47
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Oczywiście, oczywiście... Jeśli masz być taki dokładny, to proszę bardzo
    > tłumaczenie na język dokładny: ;->

    Oj, nie koniecznie to było tak wprost do Ciebie.

    > Spook: "Akurat dla MS dowodem na nielegalność jest brak więcej jak
    > jednego z trzech elementów: płyta, naklejka, faktura."

    Tu już jest absurd: ,,dowodem nielegalności jest *brak*''. Jak udowodnić
    brak czegoś?

    No to już wiemy że niewiele może.

  • 35. Data: 2007-02-20 10:19:57
    Od: szymon<...@...a>

    > Akurat dla MS dowodem na legalność są _DOWOLNE DWA Z TRZECH_
    elementów:
    > płyta, naklejka, faktura.

    czyli jak masz kompa z OEM i 'recovery disc' , Cd szlag trafi i wywalisz fakture za
    kompa, to jesteś nielegalny ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info