  • 1. Data: 2008-11-24 12:55:43
    Temat: Re: Lex
    Od: PN <k...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Lex jest najlepszy.
    > Jest jeszcze: Legalis i LexPolonica. I pewnie są tańsze.

    Są tańsze. Z ciekawostek Legalis ma jeszcze System Prawa Prywatnego .
    Ale również wg mnie Lex Omega jest lepszy (chociaż to może kwestia
    przyzwyczajenia)

  • 2. Data: 2008-11-24 13:07:12
    Od: PN <k...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > A to niby co ?

    Może jaśniej - ma system prawa prywatnego w wersji elektronicznej i z
    tego co pamiętam nie trzeba ekstra za to płacić (ale mogę źle pamiętać).

  • 3. Data: 2008-11-24 13:13:15
    Od: PN <k...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Tzn. książkę ?
    > http://www.ksiegarnia.beck.pl/szukaj/seria:System+Pr
    awa+Prywatnego.html

    > Ale z tego co pamiętam obsługa Legalisa jest tragiczna.

    Tzn cała seria bardzo drogich i bardzo dobrych pozycji.
    Ostatnio przyszedł marketoid ;) z becka i nam dał legalisa na okres
    próbny. Obsługę poprawili, świetnie mi się z tym pracowało. Ale i tak
    przegrywa wg mojej oceny z Lexem (ale możliwe, że to kwestia
    przyzwyczajenia).

  • 4. Data: 2008-11-24 15:07:07
    Temat: Lex
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Podobno Lex to uporządkowane, aktualizowane akty prawne, co aktualne, co
    już nie aktualne, pogrupowane, dodane orzecznictwa, odwołania i odesłania
    do innych aktów prawnych.

    Czy jest coś podobnego, ale w niższej cenie ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 5. Data: 2008-11-24 15:45:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek Renik pisze:

    > Czy jest coś podobnego, ale w niższej cenie ?

    Lex jest najlepszy.
    Jest jeszcze: Legalis i LexPolonica. I pewnie są tańsze.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 6. Data: 2008-11-24 16:33:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

  • 7. Data: 2008-11-24 16:43:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

  • 8. Data: 2008-11-24 17:17:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 24 Nov 2008 16:45:12 +0100, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >Lex jest najlepszy.
    >Jest jeszcze: Legalis i LexPolonica. I pewnie są tańsze.
    Jest jeszcze: http://www.sip.kwantum.gda.pl/

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 9. Data: 2008-11-24 17:56:58
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Tomek Renik <s...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > do innych aktów prawnych.
    >

    > Czy jest coś podobnego, ale w niższej cenie ?

    Są jeszcze takie dla studentów - za darmo, tylko bez orzecznictwa. Ja
    korzystam z Lex Polonici. Jest też Lex - jak kupisz dowolną książkę z Wolters
    Kluwer, to dostaniesz kartę z adresem i kodem

    pozdrawiam
    kuba

  • 10. Data: 2008-11-24 18:23:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Jest jeszcze: http://www.sip.kwantum.gda.pl/

    Ja na potrtzeby działaności na grupach korzystam przykładowo z ISIP-u. Nie
    ma komentarzy. No i przy wolniejszym łączu wymaga zaprogramowania, by
    tworzył lokalną kopię na dysku, bo wówczas szybciej działa. Ale jest za
    darmo. Żeby jeszcze tylko tych dokumentów w pdf-ie nie przechowywał.