  • 1. Data: 2008-11-24 13:15:29
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: PN <k...@w...pl>

    u...@g...com pisze:

    > A to nie mozna nie bc w domu przez 3 miesiace bez wymeldowania????
    >
    > Usjwo

    Nie można. Ale chyba to mają zmienić, detali nie znam.

  • 2. Data: 2008-11-24 13:35:36
    Od: PN <k...@w...pl>

    e-zop pisze:

    > Użytkownik "PN" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Patrzcie !
    > Nastepny, co nie ma nic do powiedzenia, a sie odzywa...haaahaaa

    Rozumiem, że nie zgadzasz się z moją wypowiedzią. Masz jakiś argument na
    uzasadnienie powyższego?

  • 3. Data: 2008-11-24 14:20:26
    Temat: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    jakis czas temu zostalem oskarzony przez druga osobe o cos tam. W maju
    skladalem zeznania na policji i w polowie czerwca wyjechalem do pracy na
    3 mies. W pazdzierniku dostalem pismo z sadu z wezwaniem do zaplaty
    grzywny z tytulu sprawy ktora odbyla sie w trybie nakazowym na poczatku
    lipca. Jak wiadomo wyrok zapadl pod moja nieobecnosc, a wszelkie proby
    dostarczenia mi go przez sad byly nieudane, poniewaz nie bylo mnie w
    miejscu zamieszkania. Po otrzymaniu wezwania do zaplaty w pazdzierniku
    od razu odwolalem sie do sadu aby ten przywrocil mi termin odwolawczy.
    Sad niestety nie uznal mojego odwolania twierdzac ze wysylal pisma itp.
    No ok wysylali ale ku$%^ skoro mnie nie bylo to jak moglem to odebrac i
    sie odwolac??? Nie popuszcze im i bede sie odwolywal dalej od decyzji
    sadu poniewaz zalezy mi na rozpatrzeniu sprawy w trybie normalnym.

  • 4. Data: 2008-11-24 14:25:07
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 15:20:26 +0100, Kamil K. napisał(a):

    > Jak wiadomo wyrok zapadl pod moja nieobecnosc, a wszelkie proby
    > dostarczenia mi go przez sad byly nieudane, poniewaz nie bylo mnie w
    > miejscu zamieszkania.

    1. Byłeś w miejscu zamieszkania.
    2. A przemeldowałeś się na czas wyjazdu?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 5. Data: 2008-11-24 14:51:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kamil K. pisze:

    > jakis czas temu zostalem oskarzony przez druga osobe o cos tam. W maju
    > skladalem zeznania na policji i w polowie czerwca wyjechalem do pracy na
    > 3 mies.

    Przecież dostałeś pouczenie o treści art. 75 §1 kpk - więc o co ci chodzi ?
    już po zawodach.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 6. Data: 2008-11-24 16:42:00
    Od: u...@g...com

  • 7. Data: 2008-11-24 17:03:24
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

  • 8. Data: 2008-11-24 17:10:00
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 24 Lis, 15:20, "Kamil K." <n...@i...com> wrote:
> [...]
    > sie odwolac??? Nie popuszcze im i bede sie odwolywal dalej od decyzji
    > sadu poniewaz zalezy mi na rozpatrzeniu sprawy w trybie normalnym.

    zamiast się denerwować warto zrozumieć sytuacje,
    nie ma prawnej możliwości przywrócenia terminu do odwołania

    warto poczytać Kodeks postępowania karnego:

    http://bap-psp.lex.pl/serwis/kodeksy/akty/97.89.555.
    htm
    Art. 139. § 1. Jeżeli strona, nie podając nowego adresu, zmienia
    miejsce zamieszkania lub nie przebywa pod wskazanym przez siebie
    adresem, pismo wysłane pod tym adresem uważa się za doręczone.
    § 2. (73) (uchylony).
    § 3. (74) Przepis § 1 nie dotyczy pism wysłanych po raz pierwszy po
    prawomocnym uniewinnieniu oskarżonego.

  • 9. Data: 2008-11-24 17:11:59
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Jan Bartnik pisze:

    > 1. Byłeś w miejscu zamieszkania.
    > 2. A przemeldowałeś się na czas wyjazdu?

    Nie bylem w miejscu zamieszkania bo, jak pisalem, wyjechalem do pracy na
    okres wakacji.
    Po co mam sie przemeldowywac wyjezdzajac do pracy? Ludzie wyjezdzajacy
    na truskawki do Niemiec tez to robia? ;) Chyba nie...

  • 10. Data: 2008-11-24 17:14:03
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Johnson pisze:

    > Przecież dostałeś pouczenie o treści art. 75 §1 kpk - więc o co ci chodzi ?
    > już po zawodach.

    Wiem ze dostalem ale to nie zmienia faktu ze kurde prawo jest bez
    sensu!! Jak mam odebrac cos, skoro mnie FIZYCZNIE TAM NIE MA I NIE
    MIALEM POJECIA ZE ODBYLA SIE SPRAWA I ZAPADL WYROK !!!! Gdybym cokolwiek
    wiedzial, kontaktowalbym sie z sadem i wypytywal o termin rozprawy itp.
    A ja o tym dowiedzialem sie dopiero jak przyszlo wezwanie do zaplaty 3
    mies. po wyroku!