  • 1. Data: 2004-11-09 23:27:46
    Temat: Lex
    Od: "debuk" <r...@h...com>

    Skad moza zdobyc program Lex?

    debuku

    PS.
    Na stronach sejm.gov.pl zaprzestali udostepniania wersji ujednoliconych

  • 2. Data: 2004-11-10 00:04:33
    Temat: Re: Lex
    Od: "Hubertus" <h...@r...wirtualny.dzierzoniow.pl>

    na giełdzie - ale to rozwiązanie jest zbliżone do działań około
    parlamentarnych - dżentelmeni zakupią ten soft w firmie która go produkuje

  • 3. Data: 2004-11-10 02:52:45
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "debuk" <r...@h...com> napisał w wiadomości

    Ja znam dwa programy prawnicze lex. Obydwa bardzo drogie. Nie na moją
    keiszeń prywatnie, bo służbowo mam dostęp. Prywatnie korzystam z serwera
    prawa i w sumie wystarczy. Tylko musisz mieć stałe łącze, bo na modemie się
    praktycznie nie da.

  • 4. Data: 2004-11-10 09:37:54
    Od: "debuk" <r...@h...com>

    "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > keiszeń prywatnie, bo służbowo mam dostęp. Prywatnie korzystam z serwera
    > prawa i w sumie wystarczy. Tylko musisz mieć stałe łącze, bo na modemie

    Dzięki za info. Jaki to serwer i jakie programy . Jeden to pewnie Lex Omega?
    a drugi?

    PZDR
    debuku

  • 5. Data: 2004-11-10 09:39:26
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2004 10:37:54 +0100, debuk <r...@h...com> napisał:

    > "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > si?
    >>

    > Dzi?ki za info. Jaki to serwer i jakie programy . Jeden to pewnie Lex
    > Omega?
    > a drugi?

    lex polonica maxima

    A lexa omega możesz próbowac ściągac przez emula. Może ci się udać, o ile
    spośród kilkudziesięciu plików zdołasz skompletować cztery pasujące do
    siebie 9z tego samego miesiąca) a następnie zdołasz dopasowac do nich
    właściwy crack, to jest taki co będzie dawał dostep do całej bazy i nie
    będzie wieszał kompa po 15 minutach... no i oczywiście zablokuje wysyłanie
    powiadomień do lexa o zainstalowanym piracie...

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-11-10 15:52:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> w poście
    napisał, co następuje:

    A moze ktos mialby cracka do najnowszego do podeslania na priv :) - w celach
    edukacyjnych oczywiscie - bardzo chcialbym poanalizowac jego kod zrodlowy :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    http://www.wszechwiedza.pl

  • 7. Data: 2004-11-10 17:33:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dzięki za info. Jaki to serwer i jakie programy . Jeden to pewnie Lex
    Omega?
    > a drugi?

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Ma tę zaletę, że jest darmowy. Wada, ze nie wiem z jakiego powodu porobili
    to w pdf-ach.