  • 1. Data: 2004-11-09 20:33:48
    Temat: Re: zamiana tablic
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "auto.ok" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cmra7t$ckk$1@inews.gazeta.pl...

    A czyj to był samochód? Bo jeśli go pożyczyłeś od kogoś, to obowiązku
    sprawdzania w sumie nie ma i co najwyżej wykroczenie Ci grozi. Jeśli sam
    wieszałeś te tablice i zacierałeś numery, to:

    - jeśli się okaże, że samochód jest kradziony, to paserka;
    - jeśli się okaże, ze nie kradziony, ale nie oclony, to przestępstwo celne;
    - jeśli z innego powodu numery zatarte, to zostaje kwestia tablic - a ta w
    zależności od regionu polski, to albo jako fałszowanie dokumentu jest
    karana, albo jako wykroczenie.

  • 2. Data: 2004-11-09 20:46:53
    Temat: zamiana tablic
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Witam
    Zostalem przylapany w samochodzie w ktorym usunieto numery nadwozia.
    Tablice rejestracyjne byly z innego auta.
    Pod jaki art. kk to podchodzi?
    Pzdr.
    Jurek

  • 3. Data: 2004-11-09 21:57:01
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

> [...]
    > - jeśli z innego powodu numery zatarte, to zostaje kwestia tablic - a ta w
    > zależności od regionu polski, to albo jako fałszowanie dokumentu jest

    To byl moj samochod.
    Samochod byl kupiony na czesci - wyrejestrowany. Mial byc tzw. dawca czesci.
    Niestety ze wzgledow finansowych zdecydowalem sie przelozyc "blachy" na
    jakis czas, no i niestety ...
    Dodam, ze nie ingerowalem w pole numerowe, to bylo tylko przelozenie blach.

  • 4. Data: 2004-11-10 02:55:23
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakis czas, no i niestety ...
    > Dodam, ze nie ingerowalem w pole numerowe, to bylo tylko przelozenie

    Jak nic nie nabroiłeś i nie fałszowałeś pod to dokumentów (dowodu
    rejestracyjnego np.) to rozejdzie się po kościach. Wniosek do sądu o
    ukaranie za wykroczenie. Byle samochód ni był kradziony. Większy kłopot
    będzie miał złom, bo poświadczył nieprawdę, że zezłomował.

  • 5. Data: 2004-11-10 14:21:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cms04u$rap$4@news.onet.pl...

    > Jak nic nie nabroiłeś i nie fałszowałeś pod to dokumentów (dowodu
    > rejestracyjnego np.) to rozejdzie się po kościach. Wniosek do sądu o
    > ukaranie za wykroczenie.

    + postępowanie celne+ funcusz gwarancyjny.
    Ubezpieczone były tablice (jeśli były). Samochód już nie.Nie te numery
    nadwozia.

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-11-10 17:18:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > + postępowanie celne+ funcusz gwarancyjny.
    > Ubezpieczone były tablice (jeśli były). Samochód już nie.Nie te numery
    > nadwozia.

    Postępowanie celne pod warunkiem, ze samochód przyjechał z zagranicy - no o
    tym pisałem. A z ubezpieczeniem masz oczywiście rację, bo przecież OC nie
    mógł wykupić w tej sytuacji. o tym zapomniałem.