  • 31. Data: 2004-08-16 10:30:46
    Temat: Re: Legitymacja prasowa/reporterska konsekwencje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Aug 2004, Dredd wrote:
    [...rogus...]
    >+ > natomiast spoko wlasnie zalozylem strone na ktorej
    >+ Jeśli planujesz udzielanie jakichś porad prawnych w swojej "prasie" to
    >+ może od razu zrób sobie pieczątkę adwokata ;)

    Ale chyba *to* (świadczenie porad bez *urzędowo stwierdzonych*
    uprawnień) jest zabronione ? Adwokat nie musi przypadkiem jakichś
    egzaminów zdać ? ;)
    Bo jak prasę czytam to jestem niemal pewien że redaktorzy
    NIE muszą ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 32. Data: 2004-08-16 10:34:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Aug 2004, rogus wrote:
    [...]
    > + ale wlasnie tlumacze, ze hobbystow nie dotycza emerytury ;)
    > + spoko jestesmy po tej samej stronie barykady :P

    No, ironia tego zdania "przeszła mi przez głowę.." :]
    (znaczy: nie zajarzyłem :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 33. Data: 2004-09-03 12:44:43
    Temat: Re: a jaki koszt rejestracji...
    Od: Sheriff<s...@w...pl>

    > PS
    > ja się zarejestruję i po drobnej opłacie Wam porozdaję legitymacje ;)

    ..noi będziesz ajko naczelny odpowiadał za nasze wybryki - zdajesz
    sobie sprawę z tego :-)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 34. Data: 2005-08-23 23:55:08
    Od: maciu<h...@t...pl>

    Pozostaje mi dolozyc kilka slow. Ciagle sie tu mowi o redakcji itd... i o tym ze
    zalozy
    ktos sobie stronke na ktorej opublikuje jeden artykul w roku i zrobi sobie
    pieczatke... ciekawe jaka ? pieczatke moze sobie zalozyc kazdy chocby z napisem
    TOTALNY DEBIL. nie znaczy to ze bedzie mogl uwazac sie za niego :)

    Nie wspomniano tu chyba o tak waznym slowie jak AKREDYTACJA

    bo to o to przeciez od poczatku teamtu sie rozchodzi.

    AKREDYTACJI UDZILA ORGANIZATOR DANEJ IMPREZY NP TARGOW MECZU
    PILKARSKIEGO I INNYCH... do jej otrzymania niezbedna ejst wazna legitymacja
    prasowa. mozesz sprobowac posluzyc sie wlasnorecznie zkleconą na predce
    legitymacja (czy jak to nazwac) ale ja napewno nie zagwarantuje Tobie ze ktos tej
    akredytacji Ci udzieli. Bo na jakiej podstawie. Kazda firma zastrzega sobie prawo
    do odmowienia badz cofniecia akredytacji.

    Wspomniano tu o subtelnej roznicy miedzy onetem a zwyklym serwisem.

    I slusznie wspomniano. Onet to zarejestrowana firma przedewszystkim z nipem
    regonem i calym stosem innych wymaganych rzeczy. Z cala struktora
    organizacyjna itp.

    Nie mniej jednak tak jak istnieje jednoosobowa firma tak samo mzoe pewnie istniec
    jednosobowa redakcja. Jesli tylko bedzie dzialac zgodnie z prawem. Jesli tylko
    chcesz czerpac korzysci majatkowe z takiego serwisu musisz zarejestrowac
    dzialanosc gospodarcza. watpie zebys robil to do konca hobbystycznie.

    Mnie ciekawi tylko jedno czy cos takiego jak redakcja musi byc gdziekolwiek
    rejestrowane ponad zwykla dzialanosc gospodarcza spulke citp... ? ktos sie
    orientuje ? wspomniano tu o sadzie rejestrowym.

    To chyba tyle narazie.

    Pozdrawiam Maciu

    -> http://usenet.pomocprawna.info