  • 1. Data: 2004-08-13 13:08:43
    Temat: Stypendium dla studentow z terenow wiejskich
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Czy wiecie moze gdzie moge znalezc informacje na temat stypendium dla
    studentow z okolic wiejskich ? Dowiedzialem sie ze podobno cos takiego jest,
    tylko nawet nie wiem gdzie nalezy sie po to zglosic - chyba do starostwa.
    Warunki z tego co wiem to: zamieszkiwanie na terenie wiejskim, dochody na
    czlonka rodziny okolo 500 zl. Wiecej informacji nie posiadam, ale moze ktos
    z was slyszal o czyms podobnym i wie gdzie mozna dowiedziec sie (poczytac)
    wiecej.

    Patryk

  • 2. Data: 2004-08-13 13:35:46
    Temat: Re: Stypendium dla studentow z terenow wiejskich
    Od: joser<j...@p...fm>

    Najlepiej dowiedziec sie w uczelni .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-13 13:36:57
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    Najlepiej dowiedz sie z uczelni w ktorej studiujesz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-13 14:51:29
    Od: SIM <x...@p...pl>

    Patryk wrote:

> [...]
    > z was slyszal o czyms podobnym i wie gdzie mozna dowiedziec sie (poczytac)

    Jest np. na www.geo.kortowo.pl - Wydział Geodezji i Gospodarki
    Przestrzennej UWM w Olsztynie - odnośnik na stronie głównej do tablicy
    ogłoszeń.

    Kuba