  • 31. Data: 2008-01-26 13:31:28
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> writes:

    > W wiadomości news:87wspx7hma.fsf@foobox.domek "Piotr Dembiński"

    > A to _prawo_ jakoś skonkretyzować mógłbyś?

    Ja tak rozumiem zapisy w ustawie o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych. Jest jakaś inna interpretacja?

  • 32. Data: 2008-01-26 15:21:16
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > To instalujesz linuxa i masz problemy z głowy :)

    zwlaszzcza jak jak chcesz sobie pograc, daruj sobie, osobie dobrze obeznanej
    instalacja prostego programu moze zajac kilkagodzin poprzez wy,mog
    spelnienia x zaleznosci (instalacji kilkunastu paczek).

    Nie wiem czy wiesz ale w vista masz taka sama kontrole kont jak pod linuxem
    (root, zwykly user, prosba o haslo roota przy instalacji programu)

  • 33. Data: 2008-01-26 16:00:12
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Bez przesady...

    Z czym konkretnie się nie zgadzasz? Sterowniki do XP to już na dzień
    dzisiejszy jest problem w przypadku wielu laptopów, a ich liczba rośnie.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

  • 34. Data: 2008-01-26 16:47:38
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > Nie bądź taki pewny. Po chwilowym zachwycie Wiśtą, sprzedawcy ponoć wracają
    > do XP. Poszukaj gdzieś, niekoniecznie na targowisku, ale np. u
    > dystrybutora.

    Moze na razie niech lepiej sie wstrzyma. Na MSDN sa dostepne
    w wersji RC1 serwispaki: 3 dla XP i 1 dla Visty.
    Po ich instalacji moze sie cos wyjasni, bo na razie Vista
    to przyklad na zamulenie dowolnego komputera.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2008-01-26 18:13:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:87r6g4vhlb.fsf@foobox.domek "Piotr Dembiński"

    > Ja tak rozumiem zapisy w ustawie o prawie autorskim i prawach
    > pokrewnych. Jest jakaś inna interpretacja?
    A konkretnie jakie zapisy?

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2008-01-26 19:03:09
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 26 Jan 2008 16:21:16 +0100,
    Troll <w...@d...mnie> screamed:
    > zwlaszzcza jak jak chcesz sobie pograc, daruj sobie, osobie dobrze obeznanej
    > instalacja prostego programu moze zajac kilkagodzin poprzez wy,mog
    > spelnienia x zaleznosci (instalacji kilkunastu paczek).

    Wszystkie zależności ściągną Ci się w ciągu kilkunastu sekund.
    Witamy w 21. wieku.

    > Nie wiem czy wiesz ale w vista masz taka sama kontrole kont jak pod linuxem
    > (root, zwykly user, prosba o haslo roota przy instalacji programu)

    Poniższy wybór (domyślna instalacja) jest wg Ciebie prośbą o hasło?

    Cancel - I don't know where this program is from or what it's for.
    Allow - I trust this program. I know where it's from or I've used it before.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 20:00:07 user up 11598 days, 7:55, 1 user, load average: 0.99, 0.98, 0.64 ]

    Ignorance *is* bliss, but it will never replace sex.

  • 37. Data: 2008-01-26 21:01:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll pisze:

    > zwlaszzcza jak jak chcesz sobie pograc, daruj sobie, osobie dobrze

    Co? Nie wolno grać pod linuxem? Ba! Windowsowe gry chodzą :)

    Poza tym ja twoim jedynym zajęciem jest granie, to sobie kup konsolę.

    > obeznanej instalacja prostego programu moze zajac kilkagodzin poprzez
    > wy,mog spelnienia x zaleznosci (instalacji kilkunastu paczek).

    Delikatnie mówiąc: ździebko mijasz się z prawdą.

    > Nie wiem czy wiesz ale w vista masz taka sama kontrole kont jak pod
    > linuxem (root, zwykly user, prosba o haslo roota przy instalacji programu)

    Aha. I wyzywanie od piratów przy awarii jakiegoś gównianego serwera ;)

  • 38. Data: 2008-01-26 21:03:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Troll pisze:

    > Nie wiem czy wiesz ale w vista masz taka sama kontrole kont jak pod
    > linuxem (root, zwykly user, prosba o haslo roota przy instalacji programu)

    ATSD to po co koniecznie hasło root'a? Ja np. chcę sobie zainstalować
    jakiś program tylko dla jednego użytkownika...

  • 39. Data: 2008-01-26 21:06:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PSYLO pisze:

    > Z czym konkretnie się nie zgadzasz? Sterowniki do XP to już na dzień
    > dzisiejszy jest problem w przypadku wielu laptopów, a ich liczba rośnie.

    Twierdzisz, że masz problem ze znalezieniem sterowników do WinXP? Do
    jakiego urządzenia i w jakim laptopie, hmm?

  • 40. Data: 2008-01-26 21:20:40
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    W przypadku laptopów jakich firm nie ma sterowników dla XP, W2K?
    Troche dziwne, gdy prawie wszystkie oprogramowanie pod W2K, XP działa
    pod Vista? To byłaby ewidentna zmowa producentów laptopów z
    Microsoftem, zwłaszcza gdy w ofercie jest laptop tylko z Vista. To w
    przypadku samego Windowsa na życzenie kupującego musi byc odistalowany
    IE, a by sie miało okazać , że mozna kupić laptop pod warunkiem że
    razem z Vistą? :)