  • 1. Data: 2008-01-25 12:51:49
    Temat: Pobyt w szpitalu - Nie stawienie sie na rozprawie
    Od: Cmx <k...@g...com>

    Witam prawie miesiac bylem w szpitalu, wiec nie moglem sie stawic na
    sprawe w sadzie grodzkim. Mam papierek ze szpitala, czy teraz mam
    czekac na jakis list. Czy mam im wyslac zaswiadczenie do sadu ?. Jak
    postepowac w takim przypadku ?

    Jestem Oskarżony.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-25 13:47:27
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Cmx" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Jak najszybciej napisać pismo do Sądu z usprawiedliwieniem nieobecności plus
    zaświadczenie ze szpitala oraz wnosić o przywrócenie terminów, np.
    odpowiedzi na pozew itp.
    Nie piszesz w jakim charakterze miałeś się stawic.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-01-25 13:57:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mecenas pisze:

    > Jestem Oskarżony.
    >

    > Nie piszesz w jakim charakterze miałeś się stawic.

    Jak nie opiszę, jak piszę ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 4. Data: 2008-01-25 14:12:28
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > Jak nie opiszę, jak piszę ...

    To w sądach grodzkich są akty oskarżenia??

  • 5. Data: 2008-01-25 14:18:16
    Od: "magi12" <m...@w...pl>

    tak w sądach grodzkich są nawet wyroki skazujace na pozbawienie wolnosci -

    KPK to gwarantuje

  • 6. Data: 2008-01-25 14:18:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Roki pisze:

    > To w sądach grodzkich są akty oskarżenia??

    A co się dziwisz ... jak mówi bohaterka pewnego filmu. Są.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 7. Data: 2008-01-25 14:35:50
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > tak w sądach grodzkich są nawet wyroki skazujace na pozbawienie wolnosci -
    >
    > KPK to gwarantuje

    A można poprosić o wskazanie w którym miejscu? Bo dotychczas sądziłem, że do
    sądów grodzkich wpływają co najwyżej wnioski o ukaranie, gdyż te sądy
    zajmują się wykroczeniami. Natomiast akty oskarżenia tyczą się przestępstw.
    Coś ominąłem?

    Jeżeli można to poproszę o artykuły kpk.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2008-01-25 15:16:19
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chyba obwiniony?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-01-25 16:18:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > do sądów grodzkich wpływają co najwyżej wnioski o ukaranie, gdyż te sądy
    > zajmują się wykroczeniami. Natomiast akty oskarżenia tyczą się

    Ominąłeś zatory w sądach :-) Stad bardziej błahe sprawy trafiają do
    grodzkich. Co do zasady ma to być sąd, a jaki wydział, to z kpk nie wynika.
    Sądzę, że po drobnej korekcie regulaminu sądu mógłby równie dobrze to
    orzec sąd cywilny albo rodzinny.

  • 10. Data: 2008-01-25 16:45:09
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

> [...]
    > grodzkich. Co do zasady ma to być sąd, a jaki wydział, to z kpk nie
    > wynika. Sądzę, że po drobnej korekcie regulaminu sądu mógłby równie dobrze

    :) Na razie uczę się tylko teori:) A w sądach są wydziały. Zatem logiczne
    jest, że sprawy karne do wydziałów karnych, cywilne do cywilnych a
    wykroczenia do grodzkich (dawne kolegia ds wykroczeń).
    Jednak autor postu napisał, że ma sprawę w sądzie grodzkim i dla mnie
    logicznym było, że jest to sprawa o wykroczenie - gdzie aktu oskarżenia nie
    ma:)