  • 1. Data: 2008-01-24 21:59:48
    Temat: co oznacza skrót pn?
    Od: j...@i...pl

    Bardzo pilne- proszę o pomoc: (chodzi o odpowiedź na pozew i)
    co oznacza skrót pn
    ... przez stronę powodową oryginału dokumentu pn.

    ... odnośnie samego dokumentu pn.

    Guglowanie nie pomogło, nie wiem, czy jest to obowiązujący skrót, czy
    też autora :-)

    Pozdrawiam,
    Kasia

  • 2. Data: 2008-01-24 22:01:51
    Temat: Re: co oznacza skrót pn?
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    j...@i...pl pisze:
    > Bardzo pilne- proszę o pomoc: (chodzi o odpowiedź na pozew i)
    > co oznacza skrót pn
    > ... przez stronę powodową oryginału dokumentu pn.
    >
    > ... odnośnie samego dokumentu pn.

    mi sie od razu kojarzy z PN (pisane duzymi literami) czyli Polska Norma

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2008-01-24 22:03:25
    Od: j...@i...pl

    On 24 Sty, 22:59, j...@i...pl wrote:
> [...]
    >
    > ... odnośnie samego dokumentu pn.
    >
    > Guglowanie nie pomogło, nie wiem, czy jest to obowiązujący skrót, czy

    pn. Umowa powiernicza... - pod nazwą?

  • 4. Data: 2008-01-24 22:04:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał

    > Bardzo pilne- proszę o pomoc: (chodzi o odpowiedź na pozew i)
    > co oznacza skrót pn
    > ... przez stronę powodową oryginału dokumentu pn.
    > ... odnośnie samego dokumentu pn.

    'pod nazwą'?

  • 5. Data: 2008-01-24 22:44:24
    Od: j...@i...pl

    On 24 Sty, 23:04, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik <j...@i...pl> napisał

    > 'pod nazwą'?

    Chyba tak, nic innego logicznego nie przychodzi mi do głowy.
    Dzięki,K.

  • 6. Data: 2008-01-25 07:56:45
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    j...@i...pl pisze:
    > Guglowanie nie pomogło, nie wiem, czy jest to obowiązujący skrót, czy
    > też autora :-)

    hmmm... w słowniku ortograficznym jest: http://so.pwn.pl/lista.php?co=pn
    ;)
    --