  • 1. Data: 2002-05-28 17:45:53
    Temat: Legalne kino objazdowe
    Od: "Jacek" <j...@p...telan.pl>

    Szukam informacji jak wygląda z prawnego punktu widzenia czasowe obwoźne
    publiczne wyświetlanie filmów np. na DVD, VIDEO, DIVX itp. Jak nazywa sie
    instytucja i czy wydaje takie pozwolenia na wszystkie tytuły, pobiera opłatę
    itd.. Czy są jakieś ograniczenia, na jakiej zasadzie się to odbywa?
    Projekcje mają się odbywać na wolnym powietrzu i w różnych miejscach. Obiła
    mi się o uszy fundacja FOTA ale nie mogę znaleźć żadnych namiarów.
    Proszę o możliwie aktualne informacje do kogo się zwrócić o taki certyfikat,
    pozwolenie itd.
    Pozdrawiam
    e...@p...onet.pl
    j...@p...telan.pl
    GG 1595470

  • 2. Data: 2002-05-29 07:15:26
    Temat: Re: Legalne kino objazdowe
    Od: "tomek" <t...@r...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...telan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > j...@p...telan.pl
    > GG 1595470
    > sprawa wyglada tak: Musisz uzyskać od dystrybutora filmu zezwolenie na
    pokaz publiczny . to niestety kosztuje . zezwolenie jest na okreslony film i
    ilość pokazów , ceny sa różne i zależą od dystybutorów .Dostaniesz fakturę
    oraz zezwolenie na np. dwa pokazy okreslonego dnia w okreslonym miejscu
    tomasz sobczak

  • 3. Data: 2002-05-29 09:08:18
    Od: "INA" <i...@w...pl>

> [...]
    > oraz zezwolenie na np. dwa pokazy okreslonego dnia w okreslonym miejscu

    No to sie jeszcze moze przydac odwiedzic ZAIKS ( zalezy czy to filmy czy
    teledyski ...)

  • 4. Data: 2002-05-30 13:43:56
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    INA wrote:

    > No to sie jeszcze moze przydac odwiedzic ZAIKS ( zalezy czy to filmy czy
    > teledyski ...)

    Pamietaj, by wszystkie podania wysylac w trzech egzemplarzach,
    no i musisz sie uzbroic w cierpliwosc.

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach... news://pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    `Twas brillig, and the slithy toves