  • 41. Data: 2011-02-22 11:07:13
    Temat: Re: Laserowy radar i udowodnienie winy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > to, czy przekroczyłeś prędkość, tylko będziesz poddawał w wątpliwość,
    > uczciwość policjanta
    >
    > poza tym wybiegliśmy zdecydowanie za daleko
    >
    > mając zapisany ślad w automapie, który mówi, że o konkretnej godzinie w
    > konkretnym miejscu miałeś 70/70 a policjant na suszarce pokazuje ci że
    > miałeś 130, zaczynasz z nim dyskutować, jeśli nie odpuszcza dzwonisz, pod
    > 997 i prosić o przyjazd ekipy, robisz bardachę na miejscu, składasz na
    > niego oficjalne doniesienie, dowód niech sobie od razu zabezpieczą, wątpię
    > aby jakiś gliniarz dopuścił do wykonania przez ciebie telefonu

    Aha aha.

  • 42. Data: 2011-02-22 11:08:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja watpie, szczegolnie jesli powiesz ze to chodzi o ich kumpla. Akurat nie
    > beda mieli wozu, bede mieli wazna akcje itp :P

    to będziesz tam stał dopóki nie przyjadą, to od twojej determinacji w takiej
    sytuacji zależy, czy dasz sie wydy... czy nie

    > Nie boj zaby, szybciej uwierza policjantom nawet jak sie bedzie mialo
    > okazac ze 10-ciu mu przez ramie akurat w tej chwili patrzyli i to akurat w
    > trakcie pomiaru hehehe

    to przede wszystkim zależy od kalkulacji gliniarza, czy chce mieć problemy i
    smród, czy darować sobie statystyki, a w następnej kolejności od sądu

  • 43. Data: 2011-02-22 19:42:41
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl>

    > Jak sprawa jest tak oczywista to można to podnieść w postępowaniu
    > przed sądem. :-)

    No, mogłoby to być niezłe. Ustawić 5 metrów przed policjantem planszę z
    rzutem samochodu w odpowiedniej skali dla tego pół kilometra i kazać mu
    wycelować...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 44. Data: 2011-02-22 20:40:44
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli jechałeś 100 km/h, to na pokonanie tych 300-400 metrów
    > potrzebowałeś około 10 sekund.
    > Do tego zatrzymanie się ze 100 km/h, też co najmniej 10 sekund.
    > Zanim podszedł, zanim wysiadłeś, zanim Ci pokazał miernik... wątpię
    > żebyś się wyrobił 20 sekund.
    >
    > Chyba że leciał do Ciebie z tym radarem jak z gorącą herbatą, i przez
    > szybę już pokazywał "oo, patrz pan, to pańskie!" ;-)

    nie, bo widziałem go z daleka jak mierzył do mnie i zaczynałem zwalniać.
    a gdy zatrzymałem sie obok niego pokazał mi przez okno mój wynik.
    Zresztą to szczegóły, nie wiem dlaczego sie czepiasz.
    Włącz sobie stoper w aucie w czasie jazdy a sam zobaczysz ze w 30 sekund
    można pojechać niezły kawałek i zatrzymać sie i nawet ruszyć. No chyba ze
    masz Malucha, wtedy sie poddaje.

    Jacek

  • 45. Data: 2011-02-23 04:06:19
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 21 Feb 2011 11:44:55 +0100, spp napisał(a):

    > A gdzie jest inaczej?
    Na Ukrainie. Ichniejsza drogówka gdy chce iść do sądu musi mieć (AFAIK na
    podstawie wewnętrznego zarządzenia ich KGP /D) dowód wizualny, czytaj:
    fotkę na której widać wykroczenie. AFAIK wynika to z orzeczania któregoś z
    sądów 'rozstrzygających' (NSA,SN?). AFAIKi wynikają z mojej słabej
    znajomości ukraińskiego. Ale zauważyłem, że dipiesi ukraińscy od jakiegoś
    czasu latają z aparatmi, czasami takimi kieszonkowymi pstrykadłami, czasami
    z wielgachnymi lustraznkami i focą na prawao i lewo.

    --
    pozdro
    poreba

  • 46. Data: 2011-02-23 06:38:52
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > to będziesz tam stał dopóki nie przyjadą, to od twojej determinacji w
    > takiej sytuacji zależy, czy dasz sie wydy... czy nie

    Szczegolnie jak po "chwili" policjanci sie zwina i pojada sobie :-) A ty
    sobie stoj jak ten... kolek hehehe

    > to przede wszystkim zależy od kalkulacji gliniarza, czy chce mieć problemy
    > i smród, czy darować sobie statystyki, a w następnej kolejności od sądu

    Problemy? jakie problemy? hehehe Juz to widze :-)

  • 47. Data: 2011-02-23 09:27:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Szczegolnie jak po "chwili" policjanci sie zwina i pojada sobie :-) A ty
    > sobie stoj jak ten... kolek hehehe

    ciekawe gdzie sie zawiną skoro nie dasz sie wylegitymować ;)

    > Problemy? jakie problemy? hehehe Juz to widze :-)

    z takim podejściem będziesz płacił za nie swoje przewinienia :)

  • 48. Data: 2011-02-24 06:34:27
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > ciekawe gdzie sie zawiną skoro nie dasz sie wylegitymować ;)

    Jesli nie dasz sie wylegitymowac maja prawo doprowadzic cie na komende celem
    ustalenia tozsamosci.
    Takie ich prawo.

    > z takim podejściem będziesz płacił za nie swoje przewinienia :)

    Jakos nie place :P

  • 49. Data: 2011-02-24 09:19:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jesli nie dasz sie wylegitymowac maja prawo doprowadzic cie na komende
    > celem ustalenia tozsamosci.
    > Takie ich prawo.

    i zaczynasz dobrze kombinować ;)

  • 50. Data: 2011-02-24 09:53:03
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > i zaczynasz dobrze kombinować ;)

    Tyle ze twierdziles ze 'zadzwonisz, przyjada..." a tu dupa :-)
    Oni sa prawem nie ty ;)