  • 51. Data: 2011-02-24 12:41:40
    Temat: Re: Laserowy radar i udowodnienie winy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4d662a7a$0$2442$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Tyle ze twierdziles ze 'zadzwonisz, przyjada..." a tu dupa :-)

    bo na 99% przyjadą, podałem ci alternatywę co jak nie przyjadą

    > Oni sa prawem nie ty ;)

    skutek jest ważny i wtedy okaże się kto jest po właściwej stronie barykady

  • 52. Data: 2011-02-25 06:52:41
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > bo na 99% przyjadą, podałem ci alternatywę co jak nie przyjadą

    na 100% nie przyjada a ty znajdziesz sie na komisariacie, na dodatek
    oskarzony o utrudnianie wypelniania obowiazkow sluzbowych Policji

    > skutek jest ważny i wtedy okaże się kto jest po właściwej stronie barykady
    Sam odczujesz ten "skutek" :-) w postaci podwyzszonego (mam nadzieje ze
    sporo) mandatu :-)

  • 53. Data: 2011-02-25 08:02:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > na 100% nie przyjada a ty znajdziesz sie na komisariacie, na dodatek
    > oskarzony o utrudnianie wypelniania obowiazkow sluzbowych Policji

    ty masz swoje zdanie ja swoje

    > Sam odczujesz ten "skutek" :-) w postaci podwyzszonego (mam nadzieje ze
    > sporo) mandatu :-)

    znaczy sie co, popierasz oszustwa w policji?
    gratuluje

  • 54. Data: 2011-02-25 14:19:53
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Czy aby na pewno? :)

    Na pewno. Jeżdżę tak, żeby nie nadziać się na federalnych. Z dobrym skutkiem.
    Chodziło mi tylko o bezsporne udowodnienie winy.
    Michał

  • 55. Data: 2011-02-25 14:24:04
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > To ci zawsze wolno, jednakze policjant bedzie miec 2-ch swiadkow ze bylo
    > tak jak on mowi

    Nie bedzie. Przez celownik laserowego radaru nie da sie patrzeć we dwóch na
    raz. Tylko operator urządzenia wie w co celuje.
    Natomiast jadący pasażer moze potwierdzić, że auto poruszało się z przepisową
    prędkością.
    Wtedy jest zeznanie dwóch osób kontra jeden operator radaru.
    Michał

  • 56. Data: 2011-02-25 14:41:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/25/2011 8:24 AM, sp5it wrote:

> [...]
    > prędkością.
    > Wtedy jest zeznanie dwóch osób kontra jeden operator radaru.

    akurat

    trzech policjantów zezna, ze tylko jeden pojazd jechał jak wariat i dla
    wszystkich było oczywiste, który pojazd jest namierzany i którego
    zatrzymają po za tym ten z lufą głośno wyraził swoją opinię i wiedzieli
    kogo namierza
    A ty będziesz miał tylko zeznania kolegi, który z oczywistych względów
    bezstronny byc nie może i jego zeznania pod uwagę wziete nie beda.
    takie zycie.

  • 57. Data: 2011-02-25 14:43:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "sp5it" <v...@q...com>

> [...]
    > przepisową
    > prędkością.
    > Wtedy jest zeznanie dwóch osób kontra jeden operator radaru.

    Daj spokój, to nie jest symetryczne. Wykaż, że ten jeden nie mógł wiedzieć w
    co celuje to wygrasz.