  • 31. Data: 2013-03-08 13:02:48
    Temat: Re: L4 a zmiana pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > tak se teraz wymyśliłem taką metodę, skoro teraz ewidencja DG jest
    > online, to dzwoni klient -- odwieszam DG, załatwiam klienta, zawieszam.
    > Za kilka dni dzwoni kolejny, odwieszam... Ciekawe czy by takie coś
    > przeszło :D

    Po kilkunastu razach przyszłaby kontrol, i słusznie stwierdziła, że
    poszukiwanie klientów, to też prowadzenie DG, więc w okresach
    zawieszenia działalność prowadziłeś, więc...

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2013-03-08 13:47:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2013 13:02, Liwiusz pisze:

    > Po kilkunastu razach przyszłaby kontrol, i słusznie stwierdziła, że
    > poszukiwanie klientów, to też prowadzenie DG, więc w okresach
    > zawieszenia działalność prowadziłeś, więc...

    no ale jakbym nie poszukiwał? Albo odwieszał na czas poszukiwania?
    Bo generalnie bazę klientów miałem dość stałą i ,,poszukiwania'' robiłem
    raz na kilka lat, jak się jacyś nowi pojawiali, to raczej sami się
    znajdywali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2013-03-08 14:17:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Bo generalnie bazę klientów miałem dość stałą i ,,poszukiwania'' robiłem
    > raz na kilka lat, jak się jacyś nowi pojawiali, to raczej sami się

    Oczekiwanie na stałych klientów to też prowadzenie działalności.
    Przecież jak prowadzisz sklep, to nie rejestrujesz działalności dopiero
    jak klient przyjdzie.

    Drugim aspektem jest to, że definicją działalności gospodarczej jest
    prowadzenie jej w sposób ciągły.

    Ale wszystko zależy od szczegółów. Jak masz kontrakt na miesiąc, potem
    zawieszasz na jakiś czas, potem odwieszasz na kwartał, to przejdzie.

    Ale jak co miesiąc będziesz odwieszać na 1 dzień, aby powystawiać
    faktury, to daleko tak nie ujedziesz ;)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2013-03-08 16:16:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Mar 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > no ale jakbym nie poszukiwał? Albo odwieszał na czas poszukiwania?

    Rozważ "gotowość do świadczenia".
    To też jest "prowadzenie" :)

    Przecież wszystkie usługi o charakterze "pogotowie" na tym
    właśnie polegają.

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2013-03-08 16:19:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > O samozatrudnieniu słyszał?

    Słyszał.

    > UoP jest ekstremalnie bezsensowną umową z milionem obciążeń

    Jest.
    Problemem jest owo określenie "etatu", które z tytułu sugestii
    świadczenia "od do" podejrzanie zbliża się do UoP :)

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2013-03-08 16:48:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Tak chyba jest w USA

    w d.... byles g... widziales.

  • 37. Data: 2013-03-08 17:09:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A w nagrodę za to poświęcenie teraz muszę w sądach pracy egzekwować swoje
    > wynagrodzenie i tenże ekwiwalent za niewykorzystany urlop.

    Udało się rozwiązanie za porozumieniem stron - obiegówka podpisana przez
    wszystkich. :)

  • 38. Data: 2013-03-08 20:11:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Problemem jest owo określenie "etatu", które z tytułu sugestii
    > świadczenia "od do" podejrzanie zbliża się do UoP :)

    Myślę, że chodzi tu o określenie czasu pracy, a nie o precyzyjne
    sformułowanie prawne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 39. Data: 2013-03-08 20:13:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 08.03.2013 16:48, witek pisze:

    > w d.... byles g... widziales.

    Pan Przemondżały znów się odezwał. Napisałem CHYBA i nawet rozwinąłem
    dlaczego tak podejrzewam. Jak umiesz sprostować to sprostuj a nie machaj
    kropkami, bo to tylko świadczy o tobie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2013-03-08 20:15:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Rozważ "gotowość do świadczenia".
    > To też jest "prowadzenie" :)

    No tak. A w sumie jak badają gotowość do świadczenia? Teraz też mi mogą
    przyjść i powiedzieć, żem gotów?

    > Przecież wszystkie usługi o charakterze "pogotowie" na tym
    > właśnie polegają.

    No takie usługi właśnie świadczyłem :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek