  • 1. Data: 2013-03-06 17:45:51
    Temat: na własną odpowiedzialność
    Od: "abc" <...@...s>

    no właśnie, czy można w umowie sprzedarzy zawrzeć tekst "użytkowanie na
    własną odpowiedzialność"? czy nie?

  • 2. Data: 2013-03-06 18:02:23
    Temat: Re: na własną odpowiedzialność
    Od: "abc" <...@...s>

    sory za ortografa...

  • 3. Data: 2013-03-06 18:22:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    abc wrote:
    > no właśnie, czy można w umowie sprzedarzy zawrzeć tekst "użytkowanie na
    > własną odpowiedzialność"? czy nie?

    mozna, dlaczego nie. mozesz mawet zyciorys umiescic.

    tylko co to zmienia?

  • 4. Data: 2013-03-07 08:04:14
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > mozna, dlaczego nie. mozesz mawet zyciorys umiescic.
    >
    > tylko co to zmienia?

    No można z wyjątkiem klauzul niedozwolonych. Tych nie można, a jak są to z
    mocy prawa są nie ważne od samego początku.

    pozdr

  • 5. Data: 2013-03-07 09:42:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.03.2013 17:45, abc pisze:

    [nie wiadomo co pisze, bo kodowania nie ustawił]

  • 6. Data: 2013-03-07 10:09:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Mar 2013, abc wrote:

    > no właśnie, czy można w umowie sprzedarzy zawrzeć tekst "użytkowanie na
    > własną odpowiedzialność"? czy nie?

    A możesz przybliżyć intencję takiego zapisu?
    IMO sensowniejsze byłoby ujawnienie właśnie tej intencji.
    Np. "towar niepełnowartościowy".
    Albo "buty do trumny, nie przeznaczone do chodzenia w nich".
    Albo "brakuje krytycznej klapki, instrument na części".
    Albo co tam jeszcze za przypadek mamy.
    Sprzedający jest wtedy kryty, że nie sprzedał kota w worku.

    A o usiłowaniu przemycenia w ten sposób treści niezgodnej z prawem
    masz w poście Danusi :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-03-07 20:27:17
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dwa interesujące mnie przypadki z wielu:
    a. w regulaminie forum dyskusyjnego zawarta uwaga: "za treści pojawiające
    się na forum odpowiadają WYŁĄCZNIE ich autorzy"
    b. po sprzedaniu jakiegoś urządzenia komuś, z zaznaczeniem "nie biorę
    odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania tego urządzenia"

  • 8. Data: 2013-03-07 20:52:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy napisał:
> [...]
    > b. po sprzedaniu jakiegoś urządzenia komuś, z zaznaczeniem "nie biorę
    > odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania tego urządzenia"
    c.

    to samo niemal na kazdym sofcie :) "placcie za licencje, ale jak nasz
    program cos spierdoli to uzywaliscie na wlasne ryzyko"

  • 9. Data: 2013-03-09 13:28:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    to jak, nie wiecie?

  • 10. Data: 2013-03-09 14:35:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-06 16:45:51 +0000, "abc" <...@...s> said:

    > no właśnie, czy można w umowie sprzedarzy...

    Nie można. (bo nie występuje w przyrodzie)

    --
    Bydlę